Gå til innhold

Gulid Wars sluker ressurser


Anbefalte innlegg

Tok og instalterte GW igjen i dag, og selve instalasjonen gikk fint. Å laste ned en pakke med updates gikk også problemfritt, men da den skulle decompresse pakken brukte den en evighet!

 

Så etter en evighet med decompressing gikk jeg inn på spillet, valgte karakter, og ventet på at load screenen skulle bli ferdig. Men nei, da begyne det å ta helt av. Alt gikk først og fremst drit treigt, ikke bare GW, men hele pcen. Så jeg tok fram Task Manager og fikk en stor overraskelse, GW brukte 99% CPU kraft?!

 

Er det noen som har hatt samme problem, og har en mulig løsning, please hjelp!

 

Bilde av task manager:

post-60305-1157552072_thumb.jpg

 

PS: Vet det er et eget GW forum, men ser på dette som et mer tekninsk problem enn et "in-game" spørsmål...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt dette problemet 2 ganger, med meg virker restart av spillet eller maskingen fint...

 

(Hvis du prøver å starte spillet på nytt, så gå inn i task mangager først å se om noen "deler" av GW ligger igejn å drar resurser...)

6814455[/snapback]

 

Det funket det! Takker!

 

Men GW bruker fortsatt 99% CPU, er dette unormalt eller? Skjer det hos deg?

 

Takker igjen for hjelp :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt dette problemet 2 ganger, med meg virker restart av spillet eller maskingen fint...

 

(Hvis du prøver å starte spillet på nytt, så gå inn i task mangager først å se om noen "deler" av GW ligger igejn å drar resurser...)

6814455[/snapback]

 

Det funket det! Takker!

 

Men GW bruker fortsatt 99% CPU, er dette unormalt eller? Skjer det hos deg?

 

Takker igjen for hjelp :)

6815258[/snapback]

 

Hmm, lagger det eller noe slikt (f.eks når du legger ned GW så går det ned i "hakk" liksom...)?

 

Vent litt da, skal se hvor mange resurser det bruker...

Lenke til kommentar
Ja, det bruker ca. 100% men det merker jeg ikke (jeg sitter som oftest på msn også når jeg spiller, men leg lider ingen nød)

 

PS: Hva kaller du deg på GW, jeg kjenner nesten ingen Norske der?

6815412[/snapback]

 

Lagger ikke nei, bare syns det er litt underlig at det krever så mye fra CPU :dontgetit:

 

Heter btw "Black Sean" ;) . Add me!

Lenke til kommentar
Tok og instalterte GW igjen i dag, og selve instalasjonen gikk fint. Å laste ned en pakke med updates gikk også problemfritt, men da den skulle decompresse pakken brukte den en evighet!

 

Så etter en evighet med decompressing gikk jeg inn på spillet, valgte karakter, og ventet på at load screenen skulle bli ferdig. Men nei, da begyne det å ta helt av. Alt gikk først og fremst drit treigt, ikke bare GW, men hele pcen. Så jeg tok fram Task Manager og fikk en stor overraskelse, GW brukte 99% CPU kraft?!

 

Er det noen som har hatt samme problem, og har en mulig løsning, please hjelp!

 

Bilde av task manager:

post-60305-1157552072_thumb.jpg

 

PS: Vet det er et eget GW forum, men ser på dette som et mer tekninsk problem enn et "in-game" spørsmål...

6814437[/snapback]

 

 

Hvor lastet du ned den update packen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...