Martink700i Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hei bestilte meg asus v1j i dag specs: ovedspesifikasjon Produktbeskrivelse: ASUS V1J AK002P - Core Duo T2400 1.86 GHz - 15.4" TFT Dimensjoner (BxDxH): 36.3 cm x 26.3 cm x 3.6 cm Vekt: 2.7 kg Lokalisering: Norge Plattformteknologi: Intel Centrino Duo Systemtype: Notebook Innebygde enheter: Stereohøyttalere, trådløs LAN-antenne, Bluetooth-antenne Innebygd sikkerhet: Trusted Platform Module (TPM) Security Chip , fingeravtrykksleser Prosessor: Intel Core Duo T2400 / 1.86 GHz ( Dual-Core ) Cache-minne: 2 MB - L2 Cache RAM: 1 GB (installert) / 4 GB (maks.) - DDR II SDRAM - 667 MHz Kortleser: 4 i 1 Harddisk: 100 GB - Serial ATA-150 - 5400 opm Optisk lagring: DVD±RW (+R dobbeltlag) / DVD-RAM Skjerm: 15.4" TFT aktiv matrise 1680 x 1050 ( WSXGA+ ) - 24-bit (16,7 millioner farger) Grafikk-kontroller: ATI MOBILITY RADEON X1600 med inntil 512 MB HyperMemory Lydutgang: Lydkort Telekommunikasjon: Fax / modem - MDC Nettverkstilknytning: Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g, Bluetooth 2.0 EDR Trådløs NIC: Intel PRO/Wireless 3945ABG Notebook-kamera: Integrert - 1,3 Megapiksler Inn-enhet: Tastatur, touchpad Strømforsyning: AC 120/230 V ( 50/60 Hz ) Batteri: Litiumion Levetid (inntil): 3.5 time® Operativsystem: Microsoft Windows XP Professional Fabrikantgaranti: 2 års garanti Kan legge ut bilder av den når jeg får den, om det er ønskelig. Noen som vet om det er enkelt å oppgradere minnet på den hvis jeg ønsker å gjøre dette seinere? Ellers andre som har erfaringer med denne?
Magnusha Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Har faktisk sett litt på denne selv! Hadde vært supert om du kunne kommet med en "mini vurdering" av laptopen. Gjerne med bilder:) Minne oppgraderingen tror jeg ikke skal bli så vanskelig, står sikkert noe om hvordan man gjør det i munualen! Ellers kan du jo alltid spørre på forumet!
Martink700i Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Noen som vet om jeg kan bruke fingeravtrykkleseren til å låse hovedkortet? slik at jeg må bruke den for å kunne starte maskinen, vet at min onkel brukte en kode på tastaturet før. Det hadde vært stilig
cubastar Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Tøft! Jeg har siklet på den maskinen en stund nå! Sleng på noen bilder og litt om maskinen da!
cubastar Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Og hvor kjøpte du den forresten? Finner den ikke noe sted !!
Martink700i Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Kjøpte den på Amentio Ska legge ut bilder over helgen, får den først i dag. Og skal ut et sted jeg ikke har nettilgang. Men noen som vet om man kan bruke fingeravtrykkleseren til å låse hovedkortet? slik at man må bruke den for å få startet maskinen?
akira7 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Grattis med ny maskin. Har vurdert den selv, så kanskje det blir en V1J.
cubastar Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 vel egentlig har jeg mest lyst på en Asus WJ1 ikke vj1...da den også har innebygd tv-tuner. men har ikke sett den i noen norske butikker enda. Får bare håpe at noen tar den inn. DEn er vel såpass ny enda at den ikke har blitt opptaget enda
Magnusha Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Fått testet den litt nå? Hvordan er den å bruke? Bilder?
Martink700i Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 (endret) Hei skal se om jeg får tid til å skrive en litten test av den i dag. kan legge inn litt bilder nå Endret 14. september 2006 av Martink700i
Magnusha Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 (endret) Fett Hvordan er tyngden på maskinen? Er den tykk? Hvordan er det å bære den i f.eks en sekk? Kommer du til å bruke denne på skolen? Hvordan er fingeravtrykkleseren? Hehe, ble mye spørsmål nå Endret 12. september 2006 av Magnusha
Martink700i Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Den veier 2.7kg (ihvertfall det som er oppgitt) jeg synes den er tynn slik jeg opplever den! Alle jeg har snakket med synes den var tynn også. Fikk med en bæreveske fra asus, og fikk en lomme til den av en kompis til bursdagen. Går helt fint å bære den med seg. Kommer nok til å bruke den en del på skolen, og til lekser osv... Har kjøpt meg gudfaren til den i dag. Og det funket utmerket, men kanskje ikke det kraftigste spillet. Skal prøve å få kjørt 3dmark tester på den. Men har ikke hatt tid sålangt. Eller, spillingen har tatt tid. Fingeravtrykkleseren er genial, det må jeg bare få si. etter å ha gjort oppsettet. bruker jeg bare den. må finne litt mer ut av hvordan jeg legger det inn i mailfunksjoner osv.. Kan sikkert lage en oppskrift når jeg finner det ut, man trenger litt tilvenning til bruken av den, men når dette faller på plass går det som en drøm. Ellers synes jeg den er veldig rask. 1gb minne holder for meg sålangt, hvis ikke kan jeg vell bare oppgradere den. Skal se om jeg får lagt inn litt flere bilder av den i morgen. Håper det svarer på litt spørsmål.
Magnusha Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Takker for bra svar! Nå har jeg fått oppklart litt her, så vi får se hva det blir til
ivarsr Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Kjøpte den på Amentio Ska legge ut bilder over helgen, får den først i dag. Og skal ut et sted jeg ikke har nettilgang. Men noen som vet om man kan bruke fingeravtrykkleseren til å låse hovedkortet? slik at man må bruke den for å få startet maskinen? 6824219[/snapback] hva var leveringstiden?
Martink700i Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Kjøpte den på Amentio Ska legge ut bilder over helgen, får den først i dag. Og skal ut et sted jeg ikke har nettilgang. Men noen som vet om man kan bruke fingeravtrykkleseren til å låse hovedkortet? slik at man må bruke den for å få startet maskinen? 6824219[/snapback] hva var leveringstiden? 6852387[/snapback] fikk den dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå