Gå til innhold

Demo av Company of Heroes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarte nettopp skirmish delen på hard.. Er ikke så mye stress om man tar det sakte men sikkert.. kjører solid bunnforsvar :)

 

sniper har aldri før vært så gøy i rts :p

6822068[/snapback]

 

:hmm: Hvordan gjorde du det? Man kan jo ikke ta det sakte og rolig, siden hele spillet baserer seg på å holde punkter for å få tilgang på "forsyninger".

 

Forklaring, takk! ;)

6822722[/snapback]

 

hei hei glemte helt å svare på denne tråden..får beklage om de bare er i veien nå...

Har forøvrig klart skirimish på expert både som alliert og tysker.

 

Et par tips.. som alliert kjøper jeg IKKE kjøretøy, jeg velger den commanderen som gir deg fallskjermdrops, hvorfor? JO paratrooperene er så syykt gode med oppgradert våpen, i tillegg kan dem få forsterkninger midt på slagmarken ved å trykke på "+" ikonet. Altså MYE paratroopers, pass på at alle aldri dør, bruk retreat mye om nødvendig. Sett og opp anti-tank kanon på viktige steder.

 

Som axis derimot er det tanks som gjelder :yes:

Lenke til kommentar

mja..satchel charges og forsterkninger ftw, jeg fikk dem nå ned :) at-kanon er jo og kjekt å ha, bare husk å reparer den og bruk armor piercing kuler.

evt send et bombefly så er dem somregel historie... Som para sjef får du gratis ressurser om du bare husker å droppe dem, gjør dette ofte!!

 

ps.. dersom axis har artilleri kan du ta deg faen på at dem alltid bomber at-kanonen :mad:

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...