Anonym5656 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Har du en stilig Mac du vil vise fram? Eller kanskje et orntlig fint mac oppsett? Post den her! Kan starte med og poste bilde av min ferske MacBook på min pult.
Dassen Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Min eMac. Snart skal den få selskap av en MacBook, må bare vente til etter Expoen i Paris for å se om det kommer oppdatering.
Anonym5656 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Min eMac. Snart skal den få selskap av en MacBook, må bare vente til etter Expoen i Paris for å se om det kommer oppdatering. 6803046[/snapback] Ryddig og pent Gled deg til MacBooken!
olear Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Kanskje ikke det fineste på jord Hadde oppryddning på bua, får se om jeg kan bruke dem til noe ... (tviler)
Gaute Holmin Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Min elskede iBook G4: Og her er iPod'en:
toranv Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Her er min svarte skatt Tror det kommer en 20" LCD inn ved siden av i matchende sort. Har selvfølgelig lyst på 30" til Apple da:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå