Gå til innhold

Når flyttet du hjemmefra?

Gjest Slettet+19283741

Når flyttet du hjemmefra?  

63 stemmer

1. 1. Når flyttet du hjemmefra?

• Før jeg var 15
      3
    • 15-17
      9
    • 18-20
      15
    • 21-25
      6
    • 26 eller mere
      2
    • Har ikke flyttet ut enda
      28

Anbefalte innlegg

Skrevet
Par uker siden, 19. :)

6801685[/snapback]

Samme her.

Kanskje litt interessant å høre hvor folket flytter til. For min egen del har jeg flyttet til Nydalen rett ved Handelshøyskolen BI, i noe som heter BSN.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Jeg planlegger å flytte ut når jeg er 20-21 (leiligheten er ikke ferdig før da:( )

Skrevet
Par uker siden, 19. :)

6801685[/snapback]

Samme her.

Kanskje litt interessant å høre hvor folket flytter til. For min egen del har jeg flyttet til Nydalen rett ved Handelshøyskolen BI, i noe som heter BSN.

6802167[/snapback]

Bergen -> Trondheim/NTNU.

Skrevet

Vil flytte ut om 1 år når jeg skal på VGS. . . Foreldrene mine sier nei men kan nok få overtalt dem hvis mine karakterer blir bra.

Skrevet

bor hjemme, og har fått vite at det kan jeg gjøre så lenge jeg vil. Moren min forventer at jeg blir lei om et par år, men men.

Foreløpig er planen å flytte når jeg vet hvor mine neste 5 år blir, dvs om ca 3 år. da er bachloren ferdig og et år med å forbedre karakterene der :)

Skrevet (endret)

Bor fortsatt hjemme. Har rett og slett ikke råd til noe annet. Jeg studerer ved UiO så jeg har ikke så mye tid til å jobbe.

Edit: Er 20 år, btw.

Endret av Skurupu
Skrevet (endret)
Flyttet på folkehøgskole i Melhus i Sør-Trøndelag da jeg var 19. Høsten etter flyttet jeg til Bergen.

6803075[/snapback]

går på melhus nå jeg :D flyttet hjemmefra i år. 17år

Endret av Brian_N
Skrevet (endret)

Jeg flytta ut for nesten 10 år siden. Jeg hadde vel akkurat fylt 17 tror jeg. (Nå er jeg 26)

Da flytta jeg til Tyristrand for å bo nærmere jenta jeg da var sammen med.

Jeg syntes det var godt å flytte ut tidlig. Og er det en ting jeg ikke synes noe om så er det gutter/jenter på godt over 20 som fortsatt bor hjemme. Det er latskap!

Jeg har en kompis som er 26 og han bor hos faren sin. For det første kan jeg ikke fatte og begripe hvordan han orker, for det andre skjønner ikke at det går an å være så lat at man ikke gidder å skaffe seg noe selv.

Endret av T-Solberg
Gjest Slettet+19283741
Skrevet
Jeg flytta ut for nesten 10 år siden. Jeg hadde vel akkurat fylt 17 tror jeg. (Nå er jeg 26)

Da flytta jeg til Tyristrand for å bo nærmere jenta jeg da var sammen med.

Jeg syntes det var godt å flytte ut tidlig. Og er det en ting jeg ikke synes noe om så er det gutter/jenter på godt over 20 som fortsatt bor hjemme. Det er latskap!

Jeg har en kompis som er 26 og han bor hos faren sin. For det første kan jeg ikke fatte og begripe hvordan han orker, for det andre skjønner ikke at det går an å være så lat at man ikke gidder å skaffe seg noe selv.

6803192[/snapback]

Noen liker seg hjemme veldig godt. Selv kunne jeg aldri tenkt meg å bo hjemme til jeg er 26 :nei:

Skrevet

Det var vel en litt harsk generalisering, T-Solbert.

Jeg flytta ut da jeg var 19, for å gå på høgskolen og fordi jeg hadde lyst til å se på TV mens jeg spiste middag.

Skrevet (endret)

Mammadalter eier.

Edit.

Men hvordan finansierte dere fraflyttingen, hvordan inkvaterte dere hvordan og fikk dere arbeidet ved siden av studiene?

Endret av Keldon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...