Gå til innhold

Rykter og bilder av kommende Nokia


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

N75 er jo litt rampete..

 

"The Nokia N75 is a music focused flip phone. It has three dedicated music buttons on the front of the device together with a small screen which is used to display information about the music being played or the status of the phone. Music can be accessed and played back without opening the phone. "

 

post-57831-1159272284_thumb.jpgpost-57831-1159272297_thumb.jpg

Lenke til kommentar
N80 var ikke forsinka.

6942191[/snapback]

Hva? Hvordan kan du si det? Den var jo veldig forsinket.

6942269[/snapback]

N80 kom i april i norge, og så vidt mars enkelte andre steder.

6942287[/snapback]

Ikke for å være kranglete, men når nokia planla lansering av bl.a. N80 i Q1, blir april en forsinkelse. Dessuten kom vel kun en liten håndfull i april...

Men dette blir offtopic, beklager.

Lenke til kommentar

Som sagt: N80 kom i mars enkelte steder, og april andre steder, inkl. norge. Da blir det vel feil å si at den var veldig forsinket. Det at jeg er moderator har ingen tilknyttning til hva jeg skriver på forumet når jeg ikke modererer.

 

Tråden handler om _rykter_ om kommende Nokia-modeller. N95, N75 og de andre modellene presentert i dag er altså ikke lenger tema i denne tråden. Vær vennlig og respekter det og opprett nye tråder for de aktuelle multimedia computerne.

Lenke til kommentar
Blir deilig med 2.6", men skuffende med QVGA. Kan virke som om QVGA skjermene på symbiantelefoner virker litt mindre lyssterke enn på S40 (i hvertfall sånn jeg så det med 6280 vs N73). Skulle bare ønske N95 kom som candybar....

6943539[/snapback]

Store taster, stor skjerm og liten telefon. Det er umulig! N95 ville ha blitt enorm da. Tror utformingen den har nå er den eneste løsningen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...