Gå til innhold

Dranei mount video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cocatrice, var det den gule fuglen i videon? :O Hadde en sal på seg, så det så ut som en mount :hmm:

6799863[/snapback]

 

Den gule fuglen i filmen var en Phoenix i allefall, men siden den hadde sal på seg så håper jeg at man kan fly den :D

I warcraft 3 var i allefall phoenix den magien man kunnne få på level 6 med Heroen til Bloodelf

Lenke til kommentar
Virker som at Blizzard prøver å gjøre Taurens små... Dranei blir sannsyneligvis høyere enn Taurens, og Mounten dems (Heter Elekk) blir større enn Kodo.. ;)

6796183[/snapback]

 

 

Wee..sær? utifra offisielle screenshots ser de ikke høyere ut en bloodelfs..men jeg kan ta feil...isåfall blir det bra lættis med dranei vs gome i duels:D giant vs super mini! :dribble:

Lenke til kommentar
Virker som at Blizzard prøver å gjøre Taurens små... Dranei blir sannsyneligvis høyere enn Taurens, og Mounten dems (Heter Elekk) blir større enn Kodo.. ;)

6796183[/snapback]

 

 

Wee..sær? utifra offisielle screenshots ser de ikke høyere ut en bloodelfs..men jeg kan ta feil...isåfall blir det bra lættis med dranei vs gome i duels:D giant vs super mini! :dribble:

6817646[/snapback]

 

 

Ok...jeg har gjort litt research og Dranei ER faktisk litt høyere enn taurens, men en anelse smalere i bredden...ihvertfall male..har ikke gidder teshe femle enda, men regner det samme gjelder der:D glede seg^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...