Gå til innhold

Beste LAN spill:


Anbefalte innlegg

Ok, jeg og vennegjengen skal snart fyre opp LAN (er circa. 5-9 stk, alt etter hvem som komme :p). MEN forrige gang vi hadde ble det lissom litt kjedelig fordi vi hadde ingen spill vi kunne spille alle sammen. Utenom dem vi har spilt alltid da.

 

Her er de spillene vi har vært igjennom:

-Serious Sam I og II

-Half Life / Counter Strike

-Warcraft III / Frozen Throne

-Unreal Tournament III og IV

-Age Of Empires II / The Conquerors

-WoW (alle har slutta :no: )

 

Så, etter hvert som vi har hatt et par LAN parties alle disse spilla har blitt litt kjedelige. Eller, det er knallbra spill, men når du sitter å spiller intenst en hel helg, er man ofte sugen på noe nytt.

 

Er 100% sikker på at andre folk har LAN men spiller andre / annerledes spill. Noen som har noen morsomme forslag? Det kan være alt fra Strategi spill til Pokemon mmorpg eller GTA multiplayer mods. Er opent for det meste, til og med eldre spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er noen andre spill vi har prøvd men som ikke slo helt an:

 

-Dungeon Lords (når man daua, daua man for godt, så vi måtte save hele tiden og loade hvis en daua.. litt kjipt :p)

-Need For Speed (burde vi prøve igjen kanskje ^^)

-Elastomania (SINGLE player :( )

 

Edit: takk for alle tips forresten :)

Endret av Pelsdott
Lenke til kommentar

Jeg vet om ett "spill" som er sykt gøy på lan.

 

Dere må ha battlefiel 1942. (Altså battlefield 1). Så laster dere ned modden "interstate 89" Jeg TROR det var 89 på slutten, husker ikke, het vertfall interstate.

 

Dette er ett veldig stilig bilspill.

 

Her kan dere spille på lag mot hverandre der dere skal ta over basene til hverandre i god gammeldags battlefield stil, bare dere kjører som oftest biler (kan gå ut av dem om dere vil) med store kanoner og laser og miner og forskjelligt til.

 

Men det som virkelig er gøy, det er når dere er fks. 4 vs 4, eller hvor mange dere blir, og spiller om kapp å få mål først på forskjellige baner.

 

Disse banene er ofte veldig vanskelige, så det tar tid å klare dem, og her kan man ikke skyte på hverandre så her må man kresje folkene utenfor :p

 

Kan kjøre gjennom tuneller av tre 100 meter over bakken å greier, veldig veldig gøy.

 

har dere denne modden vil dere sikkert spille den å ha det morsomt minst 5 timer i løpet av LAN'en, kankje mer :p

 

Ellers, trackmania, flatout 1/2 er jo gøy, vertfall 1, har ikke prøvd nr 2.

Lenke til kommentar

insane. ett vilt bilspill med mange ulike spillemåter. Bla løp, derby opplegg, capture the flag, stå stille lengst mulig på en plass. Andre krasjer da i deg osv. Bruk lastebil eller minibiler

 

colin mc rae 2

revolt- radiostyrte biler med våpen

airfix dogfighter- radiostyrte fly- aldri testa det med mer en 2.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

takk for mange svar :)

 

Skal se hvor mange av disse spilla jeg får tak i og prøvd ut :p

Litt synd at jeg antaglivis kommer til å laste dem, ned. Noen som har hørt historien om Hakkebakkeskogen?(reven som stjæler pepperkaker, men dem smaker ikke godt fordi dem var stjålne. Mens de kjøpte smakte godt) Vet det høres litt mongo ut, men vil påstå at jeg nyter et kjøpt spill mer enn et cracka nedlasta et, hvertfall det er en grei måte å teste dem ut på (og bli lei av dem). Eller det kanskje er fordi jeg bare kjøper dem spilla som er skikkelig bra? ... hmm, har jeg ikke tenkt på :o

 

LAN-PARTIES FOREVAH! \m/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...