Gå til innhold

Kamerat mener at Raedon9700pro er dårligere til spill en TI4


It's me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare spill uvitende. For å påstå noe sånt har man ganske lite greie på hva man snakker om. Til og med de største Nvidia fansene sier jo at 9700pro er bedre. Alt de har å forvare seg med er "bare vent til NV30"

 

Personlig later jeg som ingenting når folk sier: Shit ass, nå fins det disker helt opp til 160GB, Det er helt sinnsykt!!! (et par dager siden)

 

Det er da man har lyst til å informere om Maxtor og WD :smile: Istedet svarer jeg, "OH da har man nok diskplass til resten av livet!" :lol:

Lenke til kommentar

Jannis-15 skrev :

er selv en nVidia digger, men må nok se meg slått av R300, men bare vent til NV30 dere..! Muhahaha...

 

Det er vel et kjent faktum at Radeon 9700Pro IKKE er R300 ?!? Ble den ikke kalt for R250 ? Radeon10k blir vel R300 ? ikke sant ? eller er det jeg som er HELT på bærtur her ?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-27 13:35, skrev Xvani ...de største Nvidia fansene sier jo at 9700pro er bedre. Alt de har å forvare seg med er "bare vent til NV30"


 

her høres du ut som om du mener at det ikke er annet enn et patetisk utsagn.

det er jo sant, når nv30 kommer som sannsynligvis blir raskere så vil det bety at ati fansen sier, "bare vent til ati slipper neste kortet"

slik har de fleste ati tilhengerne holdt på de siste årene uansett.

faktum er at halvparten av de som kjøpte radeon 9700 kjøpte det pga at det gav bedre ytelse enn ti4600..

mens resten pga de foretrekker ati.

derfor synes jeg diverse diskusjoner angående dette er nyttesløse, for etter nv30 som mest sannsynlig gir igjen bedre ytelse enn ati radeon 9700 så vil en del av disse som kun går etter ytelse bytte tilbake til nvidia og hardnakket diskutere at nv30 er så mye bedre og kanskje etter en stund blir det motsatt igjen. nyttesløst.

virker som dere diskuterer hvilket kort som er raskest som om det handler om liv og død, er man ikke fornøyd med sitt geforce 4 ti 4200 -> 4600 så har man et problem, for det gir mer enn bra nok ytelse for dagens spill..

hvorfor oppgradere før det virkelig er nødvendig ?

istedenfor å oppgradere hver 6 måned som en del her gjør så kan man like godt vente lenger, helt til det faktisk begynner å bli nødvendig, så kjører man på med det beste man får tak i.

Lenke til kommentar

Det er jo helt høl i hue å påstå noe sånt. Alle tester og specs tilsier at 9700 er mye bedre. Alle som har prøvd det med forskjellige spill sier også at det er bedre.

Selv om DU syns det er bedre å kjøre Opel enn Ferrari så er det ikke dermed sagt at Opelen er raskere!

 

Edit: Dette er selvfølgelig myntet på kameraten

 

[ Denne Melding var redigert av: Ferdinand på 2002-10-27 15:39 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-27 15:35, skrev Jannis-15:

r250?


 

Quote fra hardware.no:

 

Det ble tidligere sagt at ATIs kommende R300-brikke

ville få navnet Radeon 10 000. Ny informasjon tyder

på at dette i stedet vil bli Radeon 9700.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: zymot1x på 2002-10-27 15:38 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...