Gå til innhold

Hjelp til kjøp av headsett til hardcore spilling


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne et headsett med mic som er veldig godt å spille med.

 

Har sett på dette

 

Men jeg vet ikke om dette er det beste alternativet.

 

Prisen burde ikke være på mer enn 600kr max.

Men er det noen kroner over det, så går det jo alltids ann å få tak i penger ;)

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også har gode erfaringer med Icemat. Kjøpte det da prisen var bortimot 600. Angrer ikke. Designet er helt delikat (hvis versjon), og lyden er klar.

 

Jeg syns også det er veldig praktiskt å ha miccen adskilt fra headsettet. Den er god nok til å clipses fast på sjorta når du skal bruke den. Har hatt dårlig erfaringer med bom miccer (som på SB45), som har blitt slitne, og sklir ned og bare er plagsomme etterhvert.

 

Eneste jeg har å klage på med Icemat Siberia er bassen. Man burde kunne få litt mer bass inn i headset på den størrelsen (bassen i SB45 kicker i forhold, har begge).

 

Ellers så har jeg en kommentar til de som sier det er skjørt. Og det kan jo selvsagt hende at det knekker en bit. Men så lenge man ikke er helt maniac skulle det gå bra. Problemet ligger ikke i selve bøylen over (som det kanskje kan virke som.), men i feste til søylen, den er av plast.

Lenke til kommentar
Jeg også har gode erfaringer med Icemat. Kjøpte det da prisen var bortimot 600. Angrer ikke. Designet er helt delikat (hvis versjon), og lyden er klar.

 

Jeg syns også det er veldig praktiskt å ha miccen adskilt fra headsettet. Den er god nok til å clipses fast på sjorta når du skal bruke den. Har hatt dårlig erfaringer med bom miccer (som på SB45), som har blitt slitne, og sklir ned og bare er plagsomme etterhvert.

 

Eneste jeg har å klage på med Icemat Siberia er bassen. Man burde kunne få litt mer bass inn i headset på den størrelsen (bassen i SB45 kicker i forhold, har begge).

 

Ellers så har jeg en kommentar til de som sier det er skjørt. Og det kan jo selvsagt hende at det knekker en bit. Men så lenge man ikke er helt maniac skulle det gå bra. Problemet ligger ikke i selve bøylen over (som det kanskje kan virke som.), men i feste til søylen, den er av plast.

6782424[/snapback]

Ja, det er plasten som gjør det litt skjørt, men det er ikke noe stort problem. Bare vær litt forsiktig hvor du legger det ifra deg. Har skjedd med meg noen ganger at headsettet har lagt oppe på kabinettet, og så har jeg tråkket på ledningen sånn at headsettet har blitt trukket ned i gulvet. Men nå kan man ikke klamre headsettet for det heller.

 

Ellers så synes jeg bassen er helt grei, i hvert fall til spilling da bass ikke har så mye og si (imo).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...