Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig hvor lite som skal til for at folk blir negative og ser svart på alt. Joda, selvsagt blir det vanskeligere nå, men det er fortsatt nesten en halvtime igjen av denne kampen, og det er igjen en kamp til mot Malta. Mye kan fortsatt skje.

Skrevet
Utrolig hvor lite som skal til for at folk blir negative og ser svart på alt. Joda, selvsagt blir det vanskeligere nå, men det er fortsatt nesten en halvtime igjen av denne kampen, og det er igjen en kamp til mot Malta. Mye kan fortsatt skje.

Vi er bare realistiske. Du ser jo selv hvordan Norge spiller. Vi er jo aldri i angrep.. :)

Skrevet

Ser vi samme kamp? "Aldri i angrep"? Vi har da hatt flere angrep, men vi er for dårlige til å avslutte. Selvsagt greit å være realistisk, men det er forskjell på det og å droppe alt som er av tro på noe som helst så snart vi får litt motgang.

Skrevet

Dette er nærmest over, og det blir nok ikke noe EM på Norge denne gangen. Da er det bare å satse på at man ser Norge i Sør-Afrika om 2 1/2 år. Sad, but true.

Da satser jeg på at Serbia tabber seg ut og ryker ut, men det er jo mot Kazakhstan på hjemmebane i Beograd så en seier kan jeg jo håpe på?! Eller...

Skrevet
Markus Merk kan dra til helvette! Makan til sugen dømming har jeg ikke sett på lenge.

Han utgjorde slett ikke forskjellen i dag. Norge kan bare skylde på seg selv, og ikke dommeren.

Skrevet (endret)

Gjør første skikkelige offensive bytte i det 88'ende minutt... jaja, fortjener ikke bedre. Tyrkia fortjener det.

Edit: Markus Merk var strålende.

Endret av Hyrlen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...