Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De eneste kvinnelige vennene jeg har er de jeg venter sammen med på vei til trikken (de fleste andre tror jeg er ganske redde for meg) jeg anser det for å være den beste måten å komme i kontakt med det motsatte skjønn (dog jeg annser meg selv for å ganske noob når det gjelder kjærlighet)

Bare sett deg vedsiden av henne og spør hva hun hører på (hvis hun har på headset) også bare tar du det derrifra, ikke stress med å si noe hele tiden, men det kan vre lurt å ha en start replikk.

Så etterhvert så begyner du å si hei til henne på skolen og snakke med henne der og lengre en det har jeg egentlig aldri kommi :p

 

Selvfølgelig, dette kan føre til at hun blir en av vennene dine (noe jeg ikke tror er bra), spør de mer erfarende forumbrukerne...

Men jeg tror de fleste jenter blir ganske sjarmert av gutter som faktisk tør å snakke med dem, iallefall hvis du går på undomsskolen..

 

good luck

mvh.

dr.looove

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

Neida, det er veldig bra og først bli veldig gode venner!

Hastverk er lastverk ;)

 

Om man ikke er gode venner før man blir sammen er det stor sjans for at forholdet sprekker veldig kjapt, når man ikke har blitt skikkelig kjent på forhånd er det mye man ikke vet om den andre personen, dermed får man overaskelser som kansje ikke gjør at den motsatte personen ikke akkuratt er mer attraktiv for den andre parten av forholdet...

 

Det er vertfall min mening ;)

Lenke til kommentar
Neida, det er veldig bra og først bli veldig gode venner!

Hastverk er lastverk ;)

 

Om man ikke er gode venner før man blir sammen er det stor sjans for at forholdet sprekker veldig kjapt, når man ikke har blitt skikkelig kjent på forhånd er det mye man ikke vet om den andre personen, dermed får man overaskelser som kansje ikke gjør at den motsatte personen ikke akkuratt er mer attraktiv for den andre parten av forholdet...

 

Det er vertfall min mening ;)

6835536[/snapback]

BS! Det er IKKE en god ide å bli kanongode venner, damer får det fort for seg at du er en så god venn at de ikke vil bli ilamme deg fordi det kan ødelegge vennskapet... :thumbdown:

 

Du er tross alt ute etter å bli ilamme dama, ikke bli kompisen hennes. right ?

 

Går det til hælvete, så la det stå til, du har iallefall hatt en sjangse. Blir du bestekompis, så er sannsynligheten stor for at du aldri kommer til å få den sjangsen.

 

Jeg har ALDRI hatt sjangse på noen av de damene jeg har tatt meg tid til å bli kjent med, fordi de regner meg som en venn... aka, de vil ikke ødelegge vennskapet med ett forsøk på ett forhold.

 

Så rådet mitt er, hvis du vil bli venn, for all del, bruk god tid, snakk med henne.... Så regner hun deg snart som en kompis. Hvis du vil bli ilamme henne, så får du heller la det stå til og spørre henne rett ut, får du ett nei... ok, du har prøvd, prøver du for sent, så... ja, du burde ha skjønt tegninga til nå..... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Unge jenter liker eldre gutter så du bør han en temmelig god sjanse såfremt du ikke ser ut som Øyvind Dahle.

 

Om du allikevel ikke skulle klare å lokke henne med deg hjem så har du alltids denne gamle røveren:

 

Chloroform%20bottle.jpg

6784254[/snapback]

 

å gud hva hadde vell dette forumet vert uten LarsP? En god latter hver gang :thumbup:

Lenke til kommentar

Det begynner å bli noen år siden 8. klasse (Åh Gud, jeg er blitt en av gamlingene), men uskyldig flørting er det bare å gjengjelde, ikke overtolk det; du kan bli skuffet. Ta det rolig, prøv å tilbringe litt tid alene med henne og se om hun virker interessert.

 

Jeg pleide å sende "Jeg elsker deg, elsker du meg?"-lapper i 8. klasse, og jeg kan dessverre ikke anbefale metoden. Ta det rolig, så skal du se at ting ordner seg.

Lenke til kommentar
Det begynner å bli noen år siden 8. klasse (Åh Gud, jeg er blitt en av gamlingene), men uskyldig flørting er det bare å gjengjelde, ikke overtolk det; du kan bli skuffet. Ta det rolig, prøv å tilbringe litt tid alene med henne og se om hun virker interessert.

 

Jeg pleide å sende "Jeg elsker deg, elsker du meg?"-lapper i 8. klasse, og jeg kan dessverre ikke anbefale metoden. Ta det rolig, så skal du se at ting ordner seg.

6936998[/snapback]

Åsså bruker vi å kødde med hverandre i klassen. Sender lapper sånn: "Gla i deg. haha. Neiia" så sender hun samma tilbake. Men veet ikke om jeg skal satse på det da. Hva synes dere folk der ute? Skal på trening å kanskje treffe henne etterpå. Skal holde dere oppdatert :D

 

 

EDIT: Har telefonnumret og msn adressa å:p

Endret av Flax
Lenke til kommentar
Leptox:

Hvordan kan du si det?

Om en er høyt forelsket i en annen person, går man ikke bare rett bort å sier "Hei, vil du gifte deg med meg eller bare dra til helvete!?" :p

 

Tviler på at det er rette måten å få en annen person til å like en.

Da har jeg mer tro på "stirr og se bort når hun ser" greia  :innocent:

6816187[/snapback]

 

 

årh... den er jo så søt... iallefall når man ser at hun gjør det samme tilbake :p hihi.

 

men... hva gjør man når det liksom ikke fører noen steder og kanskje aldri mer ser personen igjen?

 

hadde et slikt "møte" på bussholdeplassen i sentrum en gang..

hu va bare den besta :p hehe... men aldri sett henne igjen etter det :(

Lenke til kommentar
Ikke sats på lapper.

6937227[/snapback]

ok. Men leter etter et vidunderlig tips :hmm:

6938547[/snapback]

 

"Blir du me å ser <Insert random Tv-series here> i kveld?"

 

Helst en dere begge liker :thumbup:

6938884[/snapback]

Men jeg blir så flau :blush:

6938910[/snapback]

 

Jeg kjenner følelsen, helt likt når jeg gikk i 8. Men forskjelen var at jeg aldri spurte og fikk aldri sjansen til å vise hva jeg følte for henne.. Det er verre enn å bli litt flau, trust me.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...