Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Å stirre er creepy. Hvis dere får øyekontakt og hun smiler og ser ned, da er det bankers.

6782877[/snapback]

 

 

det er ikke å stirre da!

stirre er å bøye hodet framover og gjøre store øyne, og ikke se bort nesten i det hele tatt!

 

det er noe helt annet å flørte med øynene! :wee:

jenter liker det, stol på meg! men om hun marker at du ser på henne og hun gjentatte ganger ser bort, så ikke fortsett å se på henne!

 

ser hun på deg, så smil FORSIKTIG... så ser du bort! :thumbup:

6783367[/snapback]

Hmm, er ofte jeg som ser bort når vi får øyekontakt, klarer ikke holde! Klarer ikke smile heller, blir liksom så paralysert. Tør ikke gå bort å snakke til henne heller. Er så redd for at jeg "dummer" meg litt ut hvis det jeg sier ikke slår an hos henne.

Men tror hun har et lite øye for meg :)

 

yeayea, time will tell. Men øyekontakt må til, så det skal jeg klare!

 

Å stirre er creepy. Hvis dere får øyekontakt og hun smiler og ser ned, da er det bankers.

6782877[/snapback]

Helpsomer: Tenkte mer sånn flørte med blikket, slik du kan tenke deg man gjør på et utested med veldig høy musikk.

6783746[/snapback]

Vet ikke helt jeg. Ikke vært på fester osv, drikker ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er chloroform ?

6784913[/snapback]

Chloroform gjør hu delvis bevisstløs med riktig mengde og ikke helt seg selv. Hun blir også slapp og søvnig og har mest lyst til å sove og hun kommer ikke til å huske noe av det hun har opplevd mens hu er i narkosen.

 

Men, on-topic, gjør det åpenbart at du liker henne. Og se på henne når hun tror at du tror at hun ikke ser det og kanskje smil litt og se vekk når hun "tar" deg funker bra :). Får at det skal bli noe må dere for det første bli kjent (prøve å snakke sammen hvis du tørr), og begge må nesten vite at den andre er forelska (derfor er det viktig å sende ut signaler...). Det er mulig hun har det samme problemet som deg og hvis du ikke gir tegn på at du er forelsket vil hun brenne inne med forelskelsen til hun eventuellt forelsker seg i noen andre.

 

Good luck!

Endret av chrml
Lenke til kommentar
Hva er chloroform ?

6784913[/snapback]

:lol: Har du ikke sett på filmer? Uansett tror dere cloroformen virker?

 

 

 

:tease:

6785295[/snapback]

har sett det på film koblet bare ikke navnet !

 

Men i en sånn tråd som dette er det ikke rom for OT ...

 

Har hatt samme problemet selv for noen månder siden og det endte ikke fult så bra .......

Lenke til kommentar

Si hei til henne hver gang du møter på henne, etterhvert begynner du og har småsamtaler med henne, så spør du om msn/mobil :) Så blir du bedre kjent med henne og arangerer en date (kino e.l), gi henne et enkelt kyss mens dere ser på filmen, fortsetter hun fortsetter du og krisen er borte :)

Lenke til kommentar

trix, sett deg ved siden av henne.

ha en gammel lommebok med navn og tlf nummer i. evt en notisbok etc,

mist den, gå strax ut av bussen. hun blir nødt å ringe deg.

hun avtaler et møte. du spør hvor hun er, og det er lettest å møte henne på en cafe eller noe sånt halv fancy. så når du treffer henne, så kan du gjøre opp for gesten med en 3 retters minst. så kan dere pjatte litt. snakke om tilfeldigheter o.l. drikke litt vin. kansje. følge henne hjem. hadde kansje sett bra ut i en "bok". i virkeligheten så er det nokså kaldt. så du får nok mønstre opp noen ideer.

ha noe verdifullt i lommeboka så det ikke virker tvilsomt et gammel visa kort utgått på dato, det vet ikke hun, i det minste så springer hun etter deg ut av bussen.

det liker du jo. eller strekker seg, tar første ord. dere gifter dere, end of story etc.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
trix, sett deg ved siden av henne.

ha en gammel lommebok med navn og tlf nummer i. evt en notisbok etc,

mist den, gå strax ut av bussen. hun blir nødt å ringe deg.

hun avtaler et møte. du spør hvor hun er, og det er lettest å møte henne på en cafe eller noe sånt halv fancy. så når du treffer henne, så kan du gjøre opp for gesten med en 3 retters minst. så kan dere pjatte litt. snakke om tilfeldigheter o.l. drikke litt vin. kansje. følge henne hjem. hadde kansje sett bra ut i en "bok". i virkeligheten så er det nokså kaldt. så du får nok mønstre opp noen ideer.

ha noe verdifullt i lommeboka så det ikke virker tvilsomt et gammel visa kort utgått på dato, det vet ikke hun, i det minste så springer hun etter deg ut av bussen.

det liker du jo. eller strekker seg, tar første ord. dere gifter dere, end of story etc.

6792917[/snapback]

 

Hmm..

Når de tar skolebuss, tror du da noen kan kjøpe en 3 retters middag på café med vin? ;)

Lenke til kommentar
trix, sett deg ved siden av henne.

ha en gammel lommebok med navn og tlf nummer i. evt en notisbok etc,

mist den, gå strax ut av bussen. hun blir nødt å ringe deg.

hun avtaler et møte. du spør hvor hun er, og det er lettest å møte henne på en cafe eller noe sånt halv fancy. så når du treffer henne, så kan du gjøre opp for gesten med en 3 retters minst. så kan dere pjatte litt. snakke om tilfeldigheter o.l. drikke litt vin. kansje. følge henne hjem. hadde kansje sett bra ut i en "bok". i virkeligheten så er det nokså kaldt. så du får nok mønstre opp noen ideer.

ha noe verdifullt i lommeboka så det ikke virker tvilsomt et gammel visa kort utgått på dato, det vet ikke hun, i det minste så springer hun etter deg ut av bussen.

det liker du jo. eller strekker seg, tar første ord. dere gifter dere, end of story etc.

6792917[/snapback]

 

Hmm..

Når de tar skolebuss, tror du da noen kan kjøpe en 3 retters middag på café med vin? ;)

6793134[/snapback]

 

litt smør på flesk her som du ser, overlat fantasien til deg selv

Lenke til kommentar

Leptox:

Hvordan kan du si det?

Om en er høyt forelsket i en annen person, går man ikke bare rett bort å sier "Hei, vil du gifte deg med meg eller bare dra til helvete!?" :p

 

Tviler på at det er rette måten å få en annen person til å like en.

Da har jeg mer tro på "stirr og se bort når hun ser" greia :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...