Gå til innhold

GeForce 7800GS problem.


silkshade

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har for tiden et GeForce 7800GS som jeg fikk i erstatning for et gammelt 6800 GT jeg hadde.

 

Har hatt det i litt over en måned nå, og det har fungert greit nok, med litt hangups her og der. Men, her om dagen tok det helt av. Jeg formaterte PC'en min, ny windows osv, og skulle installere driverene til skjermkortet. Alt var fryd og gammen helt til nVidia installasjonsprogrammet skal "teste" skjermkortet (eller hva nå enn den blinkinga i skjermen er). Fikk bare et rimelig spacet skjermbilde som en person som går på syre garantert ville likt.

 

Vel, jeg tenkte at det var en engangshendelse, rebooter, og PC'en gir meg det samme fine bildet akkurat idet den skal skifte fra oppstartsbilde til windows desktopen. Jeg har fjernet drivere, reinstallert nye, og uansett hva jeg gjør får jeg samme problemet. Jeg kan starte windows i safe-mode og fjerne driveren, men det hjelper så lite, i og med at jeg vil bruke maskinen min, ikke bare se på den :p

 

Er det noen som har opplevd noe lignende med disse kortene?

 

Kortet er forøvrig et Point of View GeForce 7800GS.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Ja, stemmer at det er en Mist PSU, og såvidt jeg vet leverer den nok strøm. Har en Atholon 64 3200+ Venice og 2x200Gb Harddisk, men uansett om jeg kobler fra alt "ekstra" får jeg samme problemet.

 

Greier ikke å forstå meg på dette, det er nemlig et problem som pluteslig dukket opp, helt uten forvarsel.

 

Er det mulig at skjermkortet er feilvare? Er det overhodet ingen andre som har hatt samme problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...