Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til cobra eller hvem som kalte meg en liten drittunge som kom inn og avsporte diskusjonen:

 

For det første: det var ikke jeg sporte diskusjonen av, det var du.

 

For det andre: hvem i svarte tror du at du er som spekulerer i seriøsiteten til firstmile. De har som sagt Zyxel i ryggen. Hvis din teori viser seg å være sann så ser vi på en større konspirasjon enn "did we ever land on the moon".

 

Og nå... et råd til alle dere som spør:

"hva får jeg i ping", "hvorfor står det best effort", "vi er mindre enn 20, men men men men".

 

Les det som står tidligere og faqen på siden deres.

Lenke til kommentar

Stå på folkens!!!! Snart slår vi "siste ordet" :grin:

 

Personlig synes jeg at konspirasjonsteorier er veldig "fjortis fakter" på side 25 da, men er man desperat etter oppmerksomhet så er man vel det.

 

Lykke til på damejakt da gibson :lol:

 

 

Tresprit

Stå på firstmile og bygg ut .no

can't wait to get ADSL

Lenke til kommentar

Det begynner å bli mange mer eller mindre morsomme poster i dette forumet, det er uansett gøy at dette skaper debatt! Til de som etterlyser fortgang i ting vil jeg si følgende : Vi la ut en forsiktig testside for nøyaktig 14 dager siden. Ting har faktisk gått veldig fort og bare det at vi har klart å sjekke over 7000 telefonnummer manuellt på denne tiden tør jeg påstå er rimelig bra. Design delen og de fleste applikasjonene for våre nye websider er nå ferdige og selv om de ikke kommer ut idag så er det ikke mange dager til. Fra og med da kan man faktisk bestille også(!) Utrolig, men sant. Vi har registrert rundt 30 sentraler med tilstrekkelig antall interessenter pr. idag men det gjenstår alikevel å se hvor reelle mange av disse er når man faktisk kan bestille tjenesten. Vi har kapasitet og kapital til å ha alle disse klare før vi ser 2003, men å love noen installasjonsdato er litt tidlig. Forøvrig er det veldig morsomt å følge interessen rundt dette og å svare på de fleste spørsmålene dere har.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-10 23:15, skrev AcidSmurf:

He he ringte til Telenor tidliger i dag.Det var bare så vidt de ville oppgi hvor min sentral lå,og hvorfor jeg ville vite dette.

(Er Telenor redd for litt konkuranse??)


 

 

Det er fordi den informasjonen er konfidensiell. Hvis den dagen kommer da utenomjordiske vesener eller andre invaderer vårt lille land, da er det en stor fordel at de ikke vet for mye om hvor slike ting er.

Lenke til kommentar

Synd at man ennå ikke kan kun sjekke tilgjengelighet med ett tlf-nr, da jeg skal flytte ganske strax, og vet jeg havner omtrent innenfor 1000 meters grensen,håper på vdsl.

akkurat nå er jeg vel 4700 meter fra sentralen,og kan max få en 1024 linje.

 

og YIPPI.. 24 stykker som er meldt på sentralen..finnes kun 2 sentraler her, og på den ene er det 4 stykker

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-10 23:21, skrev Firstmile:

Det er fordi den informasjonen er konfidensiell. Hvis den dagen kommer da utenomjordiske vesener eller andre invaderer vårt lille land, da er det en stor fordel at de ikke vet for mye om hvor slike ting er.


 

GO! GO! GO! GO! :smile: Artig, men vi må ikke glemme at sentralene er endel av nødsambandet vårt, men TN kan jo oppgi hvilken sental man er koblet opp mot... ingen spør om hvor de står...

 

BTW min står vegg i vegg med banken... så hvis noen skal sprenge sentralen tar jeg meg en tur i banken.. huske å ringe først!

Lenke til kommentar

Stå på, Firstmile!! Jeg synes det er fantastisk at noen tar initiativ til å bygge ut bredbånd i Norge der det ikke er bygd ut fra før. Det måtte selvfølgelig et utenlandsk firma til :razz:

 

Jeg lurer på en ting: Når de nye sidene er kommet opp, vil man ha mulighet til å få opp antall personer innenfor en sentral som har bestilt, i tillegg til antall interessenter?

 

Har nå 26 interessenter, dette kan gå!! Jeg har ventet i 5 år, så jeg er overlykkelig for tiden!! :grin: :grin: :grin: :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: stubbscroll på 2002-11-11 10:18 ]

Lenke til kommentar

Til Firstmile.no

 

jeg lurer på om det går annt å vite plassene(sentralene,byene) som vil bli byggd ut først??

 

jeg vil også komme med ros til firstmile..

jeg TVILER at jon fredrik baksaas fra telenor har kommet hit å svart på spørsmål.. virker som dere er en av de få firmaene som tenker på kunden..ikke BARE pengene.. penger er ikke alt.. kunder er også godt å ha=)

Lenke til kommentar

Heisann.

 

For at jeg skal slippe å lese alle 500 postene så hadde det vært fint om en eller annen kunne gitt meg en kort forklaring på hvor og hvordan jeg kan bestille dette.

 

Og hvordan sjekker jeg hvor mange som har bestillt på min sentral?

 

Takker for svar.. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...