Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg har sagt tidligere; jeg sjekker 8 ganger om dagen de stedene jeg vet infoen kommer først. Så fort Centre of the Universe slippes, lekkes eller stjeles så har jeg den før du rekker å telle til 35 på hebraisk.

Skrevet

Utenom diverse DJ-sider (har jobba som DJ) på forskjellige språk, så kjenner en god kompis av meg axel (axwell). Han har blant annet fått en kopi av nothing but love for you (unreleased 2008-versjon i hiqual) som han nekter å gi fra seg : <

When it's out, you'll know. :]

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

WallStreet: Jeg synes den har potensiale. Det mangler ikke på selvtilliten hos de bak sangen i alle fall.

Nå bør de release Centre of the Universe snart, slik at vi får kose oss i sommervarmen med den :)

Skrevet

Hva heter instrumentet / fløyten?

Bambusfløyte, finnes flere varianter av de. De er som regel håndlagde, og lages litt forskjellig fra land til land og bruk.

Skrevet

Hmmmmm?

Hm, ble faktisk litt nysgjerrig, måtte sjekke ut hvem selektedmusic hadde i stallen, for det der virka så sykt hjemmelaga. Du lager ikke en teaser eller hva de nå kalte dette her i windows movie maker. Kleint :p

Skrevet

Virkelig blitt hekta på latin/progressive house i det siste.

http://open.spotify.com/track/0a5JtU4Ba4RssnvdyxWIaC

http://open.spotify.com/track/7fG22bvpAT44rkKgYDLmFK

For de som ikke har spotify, ligger på youtube

Bodytalk - Akordeon de la vida feat. Juan Magan (orginal mix)

Yolanda Be Cool & DCUP - We no speak americano (radio edit)

Vet ikke om de er postet før, men de er akkurat min stil og syns de er dødsfete. Er det noen som har tips til lignende musikk/artister?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...