Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*høyre på Faithless - Not going home og sjekke last.fm for meir info om bandet*

HOLY SHIT. Faithless er i Oslo i kveld :omg:

Hadde vært evig fett å vært der, men blir nattskift på meg i dag :(

Skrevet

Har nyss lagd to mixar, som er mine første forsøk på å mixa house, og ein av dei få mixane mine totalt. :lol: What do you think?

hey ho its-a house.mp3

Murrpurr.mp3

Forferdelig

usikker om dette går under house. men ble smått hekta på denne i dag. er vel ikke ny, men jeg har ikke hørt den før. fasinerende vokal :)

Yes. Digg låt indeed! Sjekk ut Balance-serien for liknende musikk. Eks. Balance 011 mixet av Luke Fair :new_woot:

Skrevet

Har nyss lagd to mixar, som er mine første forsøk på å mixa house, og ein av dei få mixane mine totalt. :lol: What do you think?

Forferdelig

Excactly what I was expecting. Men er det låtvalet eller mixinga som er verst? Låtane hadde eg aldri høyrt før og var heilt random val (utanom not going home).

*øve meir*

Skrevet (endret)

usikker om dette går under house. men ble smått hekta på denne i dag. er vel ikke ny, men jeg har ikke hørt den før. fasinerende vokal :)

Yes. Digg låt indeed! Sjekk ut Balance-serien for liknende musikk. Eks. Balance 011 mixet av Luke Fair :new_woot:

Will do :)

Endret av JRL
Skrevet (endret)

Forferdelig

Excactly what I was expecting. Men er det låtvalet eller mixinga som er verst? Låtane hadde eg aldri høyrt før og var heilt random val (utanom not going home).

*øve meir*

Det var jo heilt kaos :D

Visst eg var deg ville eg youtuba "beat matching tutorial" og lært meg basic beatmatching :)

Endret av Tafsen
Skrevet

No offence, Alliha, men dette er en house/diskusjonstråd, ikke en "se hva jeg har snekret sammen i første forsøk"-tråd. Mener ikke å være kjip, men vi må holde en viss standard i denne tråden. Lykke til videre, for all del, håper du ser poenget mitt.

Skrevet

God morgen!

Ser hele tiden plakater rundt om i Oslo av Sensation White club tour. Noen som har peil på artister som vil opptre?

Skrevet

Rart. Finner ingenting på nett om det, men har sikkert sett 20 plakater, med "We celebrate life with house" og "be apart of the night, dress in white" med sensation logoen under

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...