Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon


Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg venter spent på Pitchforks review. Ikke så mye fordi jeg er interessert i å lese deres meninger om albumet, men fordi jeg snubla borti en tråd på et forum hvor folk krangla over 20 sider om hvor vidt det kom til å få rundt 6 eller over 8. :p

Fikk 7.5 av Pitchfork (finner ikke på siden, men jeg så print screen av anmeldelsen), og jeg synes det er en grei karakter.

 

Jeg ble ikke så fornøyd med det nye albumet. Dette er ikke typisk Daft Punk, men det høres mer ut som om 70-/80-talls pop/jazz/funk. Bruken av vokaler er overdrevent i forhold til de andre albumene, det blir liksom for mye.

Lenke til kommentar

Lose Yourself to Dance?

 

Jeg synes hele greia er ganske perfekt. Akkurat slik jeg håpte det skulle være. Kan se for meg dette albumet spilt på en nattklubb, på stranda, i partytelt på festivaler og i bilen for full vreng.

Personlig kommer jeg til å ha det på repeat hvor enn jeg går. Jeg synes rett og slett det er så fantastisk, og alt jeg kunne håpe på.

Dette er nyskapende, ikke et nytt Discovery eller Homework. Noe eget og nytt. Liker spesielt godt trommene på "Contact" og "Giorgio by Morodor", herre faen som jeg liker de trommene!

Lenke til kommentar

Jeg må nok komme meg i mooden for den type musikk. Tar meg en lang kjøretur på en varm dag, så tenker jeg ting faller litt på plass.

 

Tok litt tid før jeg likte in search of sunrise 5, men så kom sommeren i 06. Og i dag er det et av de albumene jeg liker aller best. Så for meg handler det mye om i hvilke situasjoner jeg hører på musikk i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...