Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diego Torres er en løgner. Har skrevet negativt om Mourinho siden dag 1. Flere ganger blitt avslørt at han bare har funnet opp ting. Blant annet hadde han en sak om at Mourinho hadde granglet med Granero, så viste det seg at Granero ikke hadde vært på Bernabeu...

 

Boken inneholder så vidt jeg vet ingen åpne kilder og bærer et stor preg av å være mer en fortellling enn en biografi.

 

At det var interne stridigheter er det ingen tvil om, men at det var på denne måten er bare tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en forferdelig kamp igår! Dette håper jeg vi slipper å se igjen.

 

At vi starter med Illara er for meg helt ubegripelig. Jeg står fast ved at han var ett bomkjøp og er så dårlig at det nesten hadde vært bedre å spille med en mann mindre.

 

Ellers var det mye som ikke stemte igår. Ikke godt å si helt hva som var det store problemet. Vi har spilt mye bedre enn dette uten Ronaldo tidligere, så det skal ikke være noe unnskyldning. Virker som de gikk inn med feil taktikk rett og slett. Det passer ikke RM å legge seg bakpå i 90 min, iallefall ikke mot ett desperat Dortmund lag.

 

Vi er uansett videre, fordi vi var ett totalt annet lag forrige kamp, så vi får heller mimre til den kampen :)

Lenke til kommentar

Er selv skeptisk til Illarramendi. Han pleier å takle motstand i La Liga, men det igår var bare helt latterlig. Laget i seg selv var jo helt paralyserte, men var jo noen spillere som gjorde mer feil enn hva de tilføyde laget.

 

Må si meg enig med Modric; "I don't know what happened. Maybe we were too relaxed after having won 3-0 in the first leg. Perhaps we started off thinking it would be easy. We always say that we need to learn from these games, but it seems that we never learn".

Lenke til kommentar

Hm.

 

Først hadde han litt småproblemer i kneet, så sa Ancelotti at han ikke var skadet, men han var likevel ikke med i troppen til en i utgangspunktet tøff kamp mot Real Sociedad som man måtte vinne. Han var med i troppen mot Dortmund, men avsluttet treningen etter 15 min. I denne filmen ser vi at CR trekker seg og virkelig har problemer:

 

http://www.cuatro.com/deportes/futbol/liga/2013-2014/Cristiano_Ronaldo-Real_Madrid-Benzema_2_1776630145.html

 

Føler Real Madrid hadde vært tjent med litt mer åpenhet rundt denne skaden, men den er kanskje så alvorlig at man er livredde for å skape panikk.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Huff, det her blir skummelt. Ronaldo er muligens ikke tilbake, og om han er tilbake er han nok ikke 100%.

 

Vi kan hvertfall ikke holde på slik vi gjorde forrige kamp mot Dortmund, men det tror jeg ikke heller vi kommer til å se igjen. Hvertfall ikke første kampen.

 

Og vinner vi første kampen, så får vi tro at de har lært at de ikke kan legge seg bakpå mot tyske rivjern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...