Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen sa 4-5 uker, men er nok oppmerksomhetssyke spekulanter der.

 

Noen som skrev dette i et annet forum:

 

Emilio Butragueño: "Cristiano Ronaldo's substitution was more of a precaution than anything."

 

Får håpe det mtp. Jese er skadet og Morata var nærmest ubrukelig idag. To (?) uker til Copa Del Rey finalen også, og returen mot Dortmund neste uke.

Lenke til kommentar

Tillegg:

 

Carlo Ancelotti beroliget alle Real Madrid etter kampen for å si at Cristiano ikke er skadet: "Jeg hadde et lite ubehag i kneet, som trengs for å forsvare og å unngå risiko vi har erstattet er ikke skadet, bare ubehag.". (Google translate :p)

 

Ellers; Ronaldo tangerte Messi sin rekord med 14 mål. Forøvrig flott pasning av Modric.

 

Modric og Pepe var strålende. Isco viste seg også frem med scoring og ellers en god kamp.

Lenke til kommentar

Jeg tenker sånn at hvis Cristiano blir byttet ut fordi han har et lite ubehag, unngå videre risiko for skade osv, så er det jo NOE galt. Kanskje ikke alvorlig, og han kan sikkert spille ut sesongen på 98%. Men hvis en ukes hvile kan få han på 100% og uten sjanse for at det kan komme en skade som setter han ut av spill i 2-3 uker så bør man det. Spesielt nå som man egentlig er videre mot Dortmund.

Lenke til kommentar

Helt enig der. Mot Dortmund har man et nokså komfortabelt utgangspunkt og det skal virkelig svikte dersom man blir slått 4-0 i Dortmund. Real Madrid har jo også fordelen med bortemål.

 

Real Sociedad på bortebane til helgen vil bli vanskelig, men tror i hvert fall Di Maria er klar, sammen med Bale. Hvis Di Maria har en god kamp kan han være et mareritt for motstanderen. Var til tider en fryd å se han spille mot Barcelona.

Lenke til kommentar

Der har man en av bakdelene med å være verdens største stjerne. Publikum forventer å se deg på banen med mindre bena er knekt (satt på spissen), og han har rekorder å slå overalt som gjør at han såklart nekter å sitte på benken selvom han ikke er 100%. Og Ronaldo er forsåvidt typen som aldri vil sitte på benken uansett om det er snakk om rekorder eller ikke også.

 

Med Jese skadet så føler jeg igrunn at vi trenger han i harde kamper.

Lenke til kommentar

Altså, jeg er enig i alt bortsett fra det første. Jeg personlig har ingen forventinger til å se Cristiano hvis han ikke er 100% og man har viktige kamper fremover, og jeg tror heller ikke at mange andre fans føler han skal spille.

 

Det at han skal spille uansett hva er ikke bare positivt, men mulig CR faktisk er så avhengig av å få nye rekorder at egoet og selvtilliten blir knust om han ikke får lov til å score 17 og ikke 16 mål i CL... Ikke akkurat noe jeg synes er bra i en lagsport. Men blir samtidig litt feil å klage over CR.

 

Ingen tvil om at vi trener CR i harde kamper, og han bør/må spille mot Sociedad selv om han bare er 90%, men mot Dortmund som vi leder 3-0 mot... Legg til at hvis vi scorer ett mål så må Dortmund score 5, det bør et lag av Real Madrid klare å forsvare seg til.

Lenke til kommentar

Cristiano er ikke med mot Sociedad, allerede er Arbeloa, Marcelo, Khedira og Jese ute. Di Maria er tilbake, men kommer til å være på benken... Ancelotti sier samtidig at Cristiano ikke er skadet... BULLSHIT. Isco skal starte ifølge CA og han sa også at mulig Bale skulle spille venstrekant.

 

Man hviler ikke lagets beste spiller i en ekstremt viktig ligakamp hvis han ikke er skadet, i alle fall ikke når man har en CL-kamp til uka der man leder 3-0 allerede. Liker det ikke.

 

Veldig vanskelig kamp i utgangspunktet og blir ikke lettere nå. En fra b-laget og en fra c-laget skal vist være med... Tror det blir tap.

 

Laget blir kanskje:

Diego Lopez

Carvajal - Varane - Ramos - Coentrao

Modric - Alonso - Isco

Morata - Benzema - Bale

Lenke til kommentar

Usjda, det blir skummelt! Vinner vi denne, så må vi være fornøyd.

Ronaldo har fått seg en trøkk, så på en måte er det riktig å hvile han. Heller det enn at han skal spille redusert og kanskje dra på seg en enda værre skade. Men om vi nå ikke har verken Di Maria eller Ronaldo, og heller ikke Jese å sette inn, kan jeg fort se at dette ender med tap ja, desverre.

Lenke til kommentar

Diego - Carvajal Ramos Pepe Nacho - Modric Xabi Illarra - Isco Benzema Bale

 

Nacho litt overraskende, skjønner ikke hvorfor Coentrao skal hviles nå og ikke til onsdag. Både Illarra og Isco fra start, jeg tror Isco kan spille veldig bra hvis han spille på venstrekanten.

 

Men tror det blir tap i dag. Mange borte og tøff motstander. Bale MÅ vise seg frem i dag.

Lenke til kommentar

Ja se der.. Uten Di Maria og Ronaldo blir dette tøft, men ikke umulig - heldigvis. Fungerer forsvaret får vi håpe Bale kan vise seg litt ekstra frem i disse (avgjørende) kampene. Vil også være avhengige av at Isco og Modric har en god dag.

 

Hadde likevel håpet på en kampklar Di Maria idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...