Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når skal real madrid komme ordentlig i gang ?

de siste kampene har vært dårlige!

heldig at fikk har fått så mange poeng med oss..

 

hva er galt ?

 

Det er et jævlig godt spm.

 

At RealM klarer å knuse Gala 1-6 men såvidt slå Elche er utenfor min oppfatningsevne. Helt utrolig! Nå håper jeg for gudsskyld at Madrid overbeviser mot Atletico, alt annet vil være flaut, rett og slett.

Lenke til kommentar

Alt i alt en mektig presentasjon av dommeren. Kan tenke meg at slike kamper er et mareritt for enhver dommer, men avgjørelsene han tok var i toppklasse bedømt objektivt.

Den filmingen han på Elche tok mot Khedira var i verdensklasse, selv jeg ble lurt med kamera til stedet, til jeg fikk se nærmere på reprisen.

 

Straffen kan diskuteres. Mange Real Madrid fans mener Pepe dro ned spilleren ETTER han hadde blitt holdt og angrepet, mens hovedsakelig Barcelona fans mener Pepe dro ned spilleren.

 

Elche spilte god fotball. Eneste som ødelegger vanvittig for dem er at de gikk inn med et mål, og det målet var å parkere bussen, filme til seg flest mulig utvisninger og filme innenfor 16-meteren. Det skulle vise seg å slå tilbake på dem med et surt tap.

 

***Arbeloa sin kommentar mot Pique var episk!

Lenke til kommentar

Alt i alt en mektig presentasjon av dommeren. Kan tenke meg at slike kamper er et mareritt for enhver dommer, men avgjørelsene han tok var i toppklasse bedømt objektivt.

 

Må spørre siden jeg er usikker. Er dette sarkasme eller mener du at dommeren var god. Muniz Fernandez er en helt forferdelig dommer og i går var ikke noe unntak. Skal ha for at han treffer på noen filminger, men ellers mye rart hele kampen. Det at han faktisk lar Real Madrid ta et frispark på nytt når Khedira handser med begrunnelse for at frisparket skulle tas et annet sted var bare ekstremt merkelig.

 

Han var dårlig begge veier, men så og så hver eneste kamp han dømmer så blir det rare situasjoner. Blant de klart dårligste dommerne jeg har sett.

Lenke til kommentar

Det er bare å lese innlegget, så vil du se at dette IKKE er sarkastisk rettet. Unødvendig spørsmål. Khedira tok på ballen, ja. Men han gjorde jo dette fordi han la merke til at det var feil.

Mener dommeren gjorde mye andre dommere rett og slett ikke hadde turt å gjort. Har sett han er svært disiplinert når det spilles kamper med lag som har tendenser til å spille skittent og filme, noe som er svært viktig. Har faktisk fulgt med på han en stund, og han er i verdensklasse. Viktig å beholde roen og ikke bli presset av tilskuerne.

Alt i alt en stabil og god presentasjon av dommer Muniz Fernandez. Pga. noen småfeil ville jeg ikke gitt han full score, men mer enn godkjent kamp. :)

 

EDIT: Og, ja. Det er som du sier at han gjør noen feil her og der, men å se noen få gult kort for filming innenfor 16-meteren er bare kunst. Mener dog at straffen burde være mye strengere. Direkte rødt kort og karantene i 3-5 kamper ville vært passende for å temme filmere.

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Som jeg nevnte i stad: Ancelotti har ikke kontroll. HVORFOR setter han inn Benzema gang på gang når vi ser hvor god Morata er og kan utvikle seg til å bli? Uorganisert lag uten å klare å holde på sjansene i det hele tatt!

 

Var mer klasse å se RM ligge under når Mourinho var trener. Var ikke lov til å være så tafatt som de er nå. Savner forøvrig Mourinho sin fotball-filosofi. Ancelotti har gang på gang prøvd dette patetiske ballbesittende vrælet uten å lykkes. Hva tror han? Sende pasninger over hele banen for så å score? Tragisk. Forhåpentligvis begynner det å gå opp for han.

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte i stad: Ancelotti har ikke kontroll. HVORFOR setter han inn Benzema gang på gang når vi ser hvor god Morata er og kan utvikle seg til å bli? Uorganisert lag uten å klare å holde på sjansene i det hele tatt!

 

Var mer klasse å se RM ligge under når Mourinho var trener. Var ikke lov til å være så tafatt som de er nå. Savner forøvrig Mourinho sin fotball-filosofi. Ancelotti har gang på gang prøvd dette patetiske ballbesittende vrælet uten å lykkes. Hva tror han? Sende pasninger over hele banen for så å score? Tragisk. Forhåpentligvis begynner det å gå opp for han.

Benzema er mer erfaren. På sitt beste er det få som er bedre, men hadde likt å se Morata på topp

Lenke til kommentar

Benzema er mer erfaren. På sitt beste er det få som er bedre, men hadde likt å se Morata på topp

 

Jeg skjønner meg ikke på folk som forsvarer Benzema. Han viser aldri fram sitt beste, og når han først skal score så spiller han elendig ellers i kampen. Man bør få inn en erstatter i januar, for Benzema kommer aldri til å bli god nok for Real Madrid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...