Gå til innhold

Førsteinntrykk Colin McRae Rally 3


byggeren

Anbefalte innlegg

Da var det endelig i butikkene.

 

Nå har jeg testet spillet i 30 minutter på xbox, og førsteinntrykket er temmelig bra. Kjapt oppsummert vil jeg si at de har brukt masse tid på detaljene på bilene, fører og kartleser og fått dette bra til. "Kjørefølelsen" er bra, kanskje enda bedre enn CMR2.

 

Men det mangler fortsatt litt på omgivelsene. Disse er ganske like de som var på CMR2. Trærene/buskene ser derfor enda ut som papplater som er stilt opp rundt banen. Jeg hadde faktisk forventet enda mer på dette spillet. Etter min mening så er faktisk RalliSport Challenge mye finere på omgivelsene.

 

Men spillgleden er i høyeste grad tilstede, og jeg ser frem til mange timers morro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltid likt Colin MacRae, særlig CMR2. Har desverre ikke fått sjans til å prøve tre'ern. Vil bare si at V-Rally 3 har gjordt det veldig bra :smile: Så hvis du går lei av CMR3 vet du hva du skal kjøpe.

Eneste som er litt dumt er at de har kuttet splitt-screen funksjonen i multiplayer delen.

Lenke til kommentar

Etter litt mer spilling mener jeg CMR3 ikke er bedre enn RalliSport Challenge. Det er faktisk irriterende hvor mye arbeid de har lagt i fører/kartleser sammenlignet med omgivelsene i spillet. Fartsfølelsen er heller ikke så imponerende.

 

CMR3 lever ikke opp til forventningene, sukk.

 

Redigert: Nå er det faktisk snart på tide å finne frem loddebolten. Går liksom ikke glipp av så mye dersom boxen ryker.

 

_________________

Byggeren

slapps.com

 

[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-10-25 23:15 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...