can-obi Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 (endret) Idag har jeg sett over alt etter ett eller annet spill jeg ikke har spillt som kan interessere meg, men nei. Det virker som jeg har spillt "alt" Elder Scrolls serien C&C serien Far Cry Doom Fear Heroes of WW2 Kotor serien Half Life serien NOLF serien Brothers in Arms serien Battlefield serien Wolfenstein + Enemy Territory Hidden & Dangerous Tomb Raider serien Broken Sword serien Heroes of Might and Magic serien Hitman serien Splinter Cell serien Ghost Recon serien Runaway Quake serien GTA serien Call of Duty serien Medal of Honor serien Gothic 2 Rainbow 6 serien Outlaw Max Payne serien Operation Flashpoint Diablo serien Monkey Island serien Titan Quest Commandos serien NFS serien Rise of Nations Freelancer Den lengste reisen og Drømmefall Warcraft serien Freedom Fighters Starcraft serien Vietcong serien Unreal serien Og alle de gamle Lucas Arts og Sierra klassikerne. Hvis du har vært i samme situasjon hvilket spill begynte du å spille igjen? Og viktigst, finnes det noen perler der ute som folk ennå ikke har fått øynene opp for? Endret 25. august 2006 av can-obi
Ozelot Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Star trek : Klingon Academy Synes dette spillet er så digg at jeg har planer å installere det og begynne å spille det igjen. Ikke et eneste spill i star trek -sagaen har fått meg til å føle meg mer som kaptein enn dette, er så avansert men samtidig lett og spille.
Khalifen Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Herregud, du har jo spilt alle spillene jeg har spilt, og de jeg vil spille gjennom! Men hva med Maxp Payne-serien? Den er jo fet
knutj Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 (endret) *Post fjernet pga. dårlige øyne* Endret 25. august 2006 av knutj
hugRmunR Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Baldurs Gate spillene... IceWind Dale spillene... Planescape: Torment.. Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura osv...
Bertelsen Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Sånn føler jeg det nå å, jeg vet ikke hvor mange spill jeg har i hyllen min, men jeg har kjøpt det meste jeg har kommet over. Litt irriterendes, når det er et fåtall av spill som kommer ut som jeg virkelig vil få med meg.
zeltex Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Age of empires / mythology spillene. Selv om de blir korte med bare campains, så er det online som tar tid! Var god i AoE II conquerors og Mythology en gang. kanskje det er som å sykle?
Vice Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Litt rart du ikke har fått med deg "Deus Ex"(bare ener'n). Den er i høyeste grad en perle og en klassiker. Litt gammelt nå, men vil tro det fortsatt står opp mot det beste innen spillverdenen!
Kontorstol Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Painkiller er veldig underholdende..spesielt etter lvl 3
can-obi Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Takk for gode forslag og bare la de komme! Jeg husker da jeg kjøpe deus ex og data'n min var for dårlig slik at jeg aldri fikk prøvd det ordentlig. Nå har jeg nok mistet cden.
Spirre Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 (endret) Ser ikke Half-Life serien eller CS på den listen din... 6743434[/snapback] half life ligger der den. ganske høyt oppe også og han redigerte posten 2 min føre du posta anbefaler fallout 1 og 2. Endret 25. august 2006 av Spirre
NoLimit_^ Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 star wars knights of the old republic og kotor II the sith lords bør alle få med seg
Smooth Ceiling Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Jeg er veldig trøtt, men så uanset ikke "No one lives forever" i den lista etter å ha sjekke to ganger. Kjøp både eneren og toeren, de er begge glimrende spill fulle av god humor og herlig 60-talls spionfilm-inspirert action!
Zethyr Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Har du noen sinne hatt fullt T3-sett i WoW`? Noen sinne tatt Kel'Thuzad? Nei, så begynn å spill igjen, da mann. Det er mye du har igjen å oppleve.
snoemann Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Jeg likte Riven, VELDIG godt da det kom. Ellers er det egentlig det eneste spillet jeg har spilt i den serien, men kan vel ikke tenke meg at de andre er stort dårligere... bortsett fra at de gamle begynner å bli GAMLE. Det har vel kommet ett eller to nye etter Riven også =)
kalli Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Ser ikke Half-Life serien eller CS på den listen din... 6743434[/snapback] Det er jeg enig i at var litt rart...
mESA Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Du har ikke sportspill.... Pro Evolution Soccer, Fifa, Olympic-games elns... Heller ikke deer hunter:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå