Gå til innhold

Forslag til spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Idag har jeg sett over alt etter ett eller annet spill jeg ikke har spillt som kan interessere meg, men nei. Det virker som jeg har spillt

"alt"

Elder Scrolls serien

C&C serien

Far Cry

Doom

Fear

Heroes of WW2

Kotor serien

Half Life serien

NOLF serien

Brothers in Arms serien

Battlefield serien

Wolfenstein + Enemy Territory

Hidden & Dangerous

Tomb Raider serien

Broken Sword serien :love:

Heroes of Might and Magic serien

Hitman serien

Splinter Cell serien

Ghost Recon serien

Runaway

Quake serien

GTA serien

Call of Duty serien

Medal of Honor serien

Gothic 2

Rainbow 6 serien

Outlaw

Max Payne serien

Operation Flashpoint

Diablo serien

Monkey Island serien

Titan Quest

Commandos serien

NFS serien

Rise of Nations

Freelancer

Den lengste reisen og Drømmefall

Warcraft serien

Freedom Fighters

Starcraft serien

Vietcong serien

Unreal serien

Og alle de gamle Lucas Arts og Sierra klassikerne.

Hvis du har vært i samme situasjon hvilket spill begynte du å spille igjen?

Og viktigst, finnes det noen perler der ute som folk ennå ikke har fått øynene opp for?

Endret av can-obi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Star trek : Klingon Academy :thumbup:

Synes dette spillet er så digg at jeg har planer å installere det og begynne å spille det igjen.

Ikke et eneste spill i star trek -sagaen har fått meg til å føle meg mer som kaptein enn dette, er så avansert men samtidig lett og spille.

Skrevet

Sånn føler jeg det nå å, jeg vet ikke hvor mange spill jeg har i hyllen min, men jeg har kjøpt det meste jeg har kommet over. Litt irriterendes, når det er et fåtall av spill som kommer ut som jeg virkelig vil få med meg.

Skrevet

Age of empires / mythology spillene. Selv om de blir korte med bare campains, så er det online som tar tid! Var god i AoE II conquerors og Mythology en gang. kanskje det er som å sykle?

Skrevet

Litt rart du ikke har fått med deg "Deus Ex"(bare ener'n). Den er i høyeste grad en perle og en klassiker. Litt gammelt nå, men vil tro det fortsatt står opp mot det beste innen spillverdenen!

Skrevet

Takk for gode forslag og bare la de komme!

Jeg husker da jeg kjøpe deus ex og data'n min var for dårlig slik at jeg aldri fikk prøvd det ordentlig. :( Nå har jeg nok mistet cden.

Skrevet (endret)
Ser ikke Half-Life serien eller CS på den listen din...

6743434[/snapback]

half life ligger der den. ganske høyt oppe også

og han redigerte posten 2 min føre du posta :p

anbefaler fallout 1 og 2.

Endret av Spirre
Skrevet

Jeg er veldig trøtt, men så uanset ikke "No one lives forever" i den lista etter å ha sjekke to ganger. Kjøp både eneren og toeren, de er begge glimrende spill fulle av god humor og herlig 60-talls spionfilm-inspirert action! ;)

Skrevet

Har du noen sinne hatt fullt T3-sett i WoW`? Noen sinne tatt Kel'Thuzad? Nei, så begynn å spill igjen, da mann. Det er mye du har igjen å oppleve.

Skrevet

Jeg likte Riven, VELDIG godt da det kom. Ellers er det egentlig det eneste spillet jeg har spilt i den serien, men kan vel ikke tenke meg at de andre er stort dårligere... bortsett fra at de gamle begynner å bli GAMLE. Det har vel kommet ett eller to nye etter Riven også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...