Gå til innhold

post 1.12: Hvordan er PVP på DIN server?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMfg for ett team! 5 Sulfaras :dribble: !

 

PvP på Grim Batol og Eonar (Begge på Battlegroup 8) funker drit bra. PÅ alliance er det litt mere vente tider enn på horde. Før kunne jeg ikke vinne AV på min server og første AV'en jeg tok etter 1.12 vant jeg :) Er instant joining på AV på horde sida og 3-4 min på WSG og ca 5 min på AB. På alliance på Grim Batol er det ca 10 min til AV og 5 min til AB/WSG.

Jeg syntes Cross-Server systemet funker drit bra!

PS: Noen her sier de har fått masse lagg pga 1.12, men jeg har ikke merket en døyt lagg ett 1.12, så det må være bare på noen servere.

Lenke til kommentar

Aerie Peak - Ramler inn på både Arathi Basin og Warsong Gulch (bare lvl 49 enda) før jeg rekker å bevege meg ut av Stormwind Keep/Hall of Arms, Ironforge engang. Merker absolutt null lagg i det hele tatt.

 

Bakdelen med patchen er at det nå er litt vanskeligere å komme mot motstandere man har pekt seg ut, kall det gjerne nemesis om du vil. Jeg har en 4-5 stykker jeg har kjempa mot på hordesida jevnt og trutt siden lvl 10. Moro å stadig støte på dem igjen.

 

En annen bakdel er nå en enda større overflom av typiske alliance spillere. Samarbeid finnes omtrent ikke. Tidligere pleide jeg å bite meg merke i dem som gjorde det bra og lage en premade med dem ved et senere tidspunkt.

(Mens vi er inne på temaet... se forøvrig denne filmen, artige saker - PvP for Dummies)

 

Menmen... er atskillig lettere å vedlikeholde/øke ranken sin nå ihvertfall. Før så signa jeg meg opp og fikk gjerne dialogboksen opp midt i en instance eller noe annet gruppearbeid. Nå bare setter jeg av en 30-40 min før jeg begynner med noe annet og kjører et par runder. Ble Knight (rank 6) på onsdag, vi klatrer videre. :-)

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Noe jeg FAAA`n ikke skjønner, unnskyld uttrykket, er den sammensettingen

Blizzard har gjort med serverene. Battlegroup 9---> Lightbringer og Kor`gall. And

THATS IT! WTF... Og Lightbringer er en helt ny realm, normal server, mens Kor`gall er en PvP realm stappa med epicutstyrte karakterer.... Hva i hel... tenkte Blizz på her da? :no::no::no::realmad::realmad::realmad:

Cross-realm battlegrounds My Ass Blizz. Sammen med 1 realm... OMFG!!! :thumbdown::wallbash:

Og ja. Jeg spiller på Kor`gall. Paid char transfer lukter d litt av her ja. BG er akkurat det

samme som det var før patch 1.12. Noen ganger suger Blizzard så til de grader. Og denne gangen har dem bare vist at det er en realitet... :yucky: Sorry for klagingen... Men bare MÅTTE!

 

Og til dere andre som har "instant" BG nå... Enjoy and have fun! Misunn misunn... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Fikk nettopp opp denne. Noen som kan forklare meg hva det er?

6738946[/snapback]

Wtf? Du trykte vel på "join"? Hva skjedde da?

 

 

 

Glasgrekar: :!: Battlegroup 9 er latterlig ja, men det er der de nye serverene kommer, så blir nok bedre etterhvert. Xavius sin battlegroup er ikke så mye bedre da, 2 RP servere og en PVP server..

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
sitter "fast" i av atm... kan ikke trykke på leave battle.. men korte køer er fint! =)

6737549[/snapback]

/afk?

6739033[/snapback]

 

 

/afk funker ikke.

 

Jeg satt fast i 10 min etter at AB var slutt i går.

Ikke fikk jeg logga ut eller noe.

Brukte 9 minutt fra jeg trykka på leave raid til jeg forlot det.

så 1 minutt etter det igjen, forlot jeg BG.

 

Kjedelige greier.

 

 

Så kom et usaklig lag når jeg skulle inn i en ny en.

 

Kjedelige greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...