Gå til innhold

post 1.12: Hvordan er PVP på DIN server?


Anbefalte innlegg

Horde på Silvermoon kan nå endelig joine et PuG uten 90% sjanse for å ende opp i en BG med 3 horde mot 10-15 alliance (varierer om det er WSG/AB) og få et garantert tap.

 

Vi kan også joine AV uten å bli zerget ned som sauer i New Zealand når de gale bøndene kommer..

6739972[/snapback]

Jo en syntes nesten synd på Horde til tider i AV gitt. Men nå er det vanskeligere. Tapte jo for første gang.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare sånn av rein nysgjerrighet, hvor my honorpoints i uken opparbeider dere på pvp-servere? Og dere på pve-servere?

 

På min server, Nordrassil (pve), så ser jeg for meg at det blir en del endringer i ranklistene de neste ukene. Inntjent honorpoints har mer enn fordoblet seg for min del.

Lenke til kommentar

Nja, vet ikke hva jeg syns om pvp'en.. Gjorde ikke så mye pvp bortsett fra AV, tapte første AV i går >.<

 

Har ingen pvp premade å drive med heller.. Joina wsg i går, 5 sec etterpå sto det Horde wins :-/ Satte meg i queue igjen, kom inn etter 15 mins.. 10 sec senenere, sto det alliance wins.. Var positivt å vinne denne gangen, men har alldri klart å komme meg inn helt i starten av en fight :(

Lenke til kommentar

Etter snart 3 dager med denne nye "pvp saken" så må jeg si at det har noe for seg. Det er morro å se nivået på andre servere, spesielt på pvp servere. Av en eller annen merkelig grunn har jeg alltid innbilt meg at nivået på pvp servere er mye mye høyere enn på pve servere. Det har jeg etterhvert funnet ut at det IKKE er. Hovedforskjellen ligger i bedre gear på pvp serverene.

 

Ulempen er jo at du kan grinde mengder av honorpoints bare ved å sitte på ræva i nærheten av kampene uten å gjøre en skitt :no: Uten en eneste kill, stealthed så er det en lett sak å få 2-4K honorpoints i løpet av en AV.

Lenke til kommentar
AV nå er nydelig. Alle stormer motstanderenes base så fort de kan, som gjør at AVer har sunket fra 5-6 timer til ca. 40min - 1 time.

6737459[/snapback]

 

Jepp, har opplevd det i en del av AV-ene jeg har vært innom nå etter patchen. Drit i Snowfall, full pupp mot Stormpike og de som kommer inn et par minutter senere eller har lvl40-mount, beskytter Frostwolf. En kjekk avveksling fra 3-4 timer med IB-SF-SH. :)

Lenke til kommentar

Fungerer det på alle andre servere enn FW? Får nesten inntrykk av det. Sendte en gmticket hvor jeg spurte når vi kunne forvente å få det opp igjen, fikk et "we are unaware of any problems associated with this" svar tilbake :hrm: Finner heller ikke noe info om det på wow forumet heller, føler jeg spiller på en litt glemt server. Koblingen til de andre serverne har vært nede siden i går ettermiddag/kveld btw..

Lenke til kommentar
Jepp, har opplevd det i en del av AV-ene jeg har vært innom nå etter patchen. Drit i Snowfall, full pupp mot Stormpike og de som kommer inn et par minutter senere eller har lvl40-mount, beskytter Frostwolf. En kjekk avveksling fra 3-4 timer med IB-SF-SH. :)

6745373[/snapback]

 

For øvrig, en ting som fungerte kanonbra for meg når jeg spilte AV med priesten i går. Siden alle nå rusher som gale, gidder ikke folk å dismounte. Jeg stod like sørvest for IB graveyard, mellom trærene og grapset som folk rir gjennom. Allies blir angrepet fra tårnet like i nærheten, og aktiviserer et par av horde-offisererne som tusler rundt der. Da var det bare å facemelte litt, så døde de enten av meg eller et par øksehugg.

 

Brukte vel 10 minutter der, døde aldri, og plukket med meg nok blod til å få igang summoning + rundt 200 FW-rep. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...