Gå til innhold

Avslutte Xbox Live Gold, hvordan?


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hva med det der? Hvis du trykker på "cancel this service" får du bare opp et vindu til venstre der det står "trykk her for å lese mer" så kommer du til xbox.com siden hvor du kan velge "cancel service", men da får du bare opp dette:

post-22560-1156746160_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jepp, vet det. :]

Skrevet (endret)
https://billing.microsoft.com/home.aspx

 

logg deg inn på den med hotmail kontoen så kan du fikse og fakse

6735966[/snapback]

6754374[/snapback]

 

 

Du får vel ikke avsluttet live abb. derfra? Jeg fant i allefall ikke noen "cancel xbox live service" knapp.

 

Hater xbox.com siden. Er så jævlig vanskelig å finne fram informasjon der. Bare det å skal klikke seg fram til forumet deres er i allefall for meg et helt slit med fram og tilbake klikking.

Endret av Frezz
Skrevet
https://billing.microsoft.com/home.aspx

 

logg deg inn på den med hotmail kontoen så kan du fikse og fakse

6735966[/snapback]

6754374[/snapback]

 

 

Du får vel ikke avsluttet live abb. derfra? Jeg fant i allefall ikke noen "cancel xbox live service" knapp.

 

Hater xbox.com siden. Er så jævlig vanskelig å finne fram informasjon der. Bare det å skal klikke seg fram til forumet deres er i allefall for meg et helt slit med fram og tilbake klikking.

6762172[/snapback]

 

 

ååå... er vel bare å trykke på "forumer" øverst til høgre på xbox.com

Skrevet

Nå er jeg også rimelig forbannet, blir trukket 59 kr hver måned, og får ikke canclet :S "Cancel my service" back to start igjen bare, på xbox.com :/ Å ringe er eneste utvei ? Noe så utrolig latterlig!

Skrevet

Værsågod. Har du alt blitt trukket, får du tilbake beløpet de har trekt deg.

 

Telefon

 

Kundestøtte via telefon er åpen sju dager i uken:

 

800 14 174

 

eller +47 23162554 fra mobiltelefon

Hørselshemmede (teksttelefon):

 

800 14 175

Åpningstider:

 

Mandag-fredag: 9.00-22.00

Lørdag: 9.00-20.00

Søndag:9.00-17.00

Skrevet

Jeg husker når jeg skulle si opp xbox live via telefon (dette var til den første xboxen) Når jeg endelig kom igjennom fikk jeg snakke med en frekk klein svenske som spurte meg hvorfor jeg ikke ville ha xbox live lenger, jeg svarte at jeg ikke brukte det lenger. Da spurte han om jeg ikke kunne gi abonnementet til en kompis heller (!!), og han hadde flere andre dumme forslag, da tente jeg på alle plugger, hvilken jævla frekkhet! Jeg satt sikker og delvis kranglet med denne kundeservice jævelen i nesten 10 minutter før han endelig ga opp.

 

Hvorfor jeg har kjøpt meg nytt abonnement siden jeg har kjøpt 360 er ett mysterium etter å ha hatt den samtalen der... Dette må M$ seriøst gjøre noe med...

  • 1 år senere...
Skrevet

Eldgammelt topic, jadda, men nå har jeg oppdaget at MS har trukket en 8.66 dollar en god stund uten at jeg har lagt merke til det eller har villet det. Så søker jeg opp denne topicen og finner ut at INGENTING er gjort på 1.5 år! MØKKASOFT!

Skrevet
Eldgammelt topic, jadda, men nå har jeg oppdaget at MS har trukket en 8.66 dollar en god stund uten at jeg har lagt merke til det eller har villet det. Så søker jeg opp denne topicen og finner ut at INGENTING er gjort på 1.5 år! MØKKASOFT!

 

Hvis du ikke vill ha Gold lengre hvorfor sitter du her og klager når alt du trenger å gjøre er å ringe kundeservice. Skjønner meg ikke på folk som deg

Skrevet (endret)

Fordi alle sier at det tar lang tid med masse vent og kjipe kundebehandlere. Men bevare meg vel, er det ikke så vannskelig, skal jeg trekke tilbake NOEN av ordene.

 

Det faktum at abbonomentet var auto-renew uten at jeg fikk god informasjon om dette, slik at det bare løp videre, og at det skal være umulig å si opp over nett når alt annet er mulig synes jeg fortsatt er klandreverdig. Det kan du vel skjønne at jeg reagerer på?

 

[EDIT1] Btw, ble faktisk litt irritert over "folk som deg". Hva vet du om meg? Hadde ikke du blitt irritert når du fant ut at du hadde betalt rundt 400kr for ingenting?

 

[EDIT2] Du hadde rett, fort gjort over telefon, tilogmed en hyggelig svensk kvinnestemme. Men står fortsatt ved at dette er unødvendig kronglete.

Endret av DRK
Skrevet
Fordi alle sier at det tar lang tid med masse vent og kjipe kundebehandlere. Men bevare meg vel, er det ikke så vannskelig, skal jeg trekke tilbake NOEN av ordene.

 

Det faktum at abbonomentet var auto-renew uten at jeg fikk god informasjon om dette, slik at det bare løp videre, og at det skal være umulig å si opp over nett når alt annet er mulig synes jeg fortsatt er klandreverdig. Det kan du vel skjønne at jeg reagerer på?

 

[EDIT1] Btw, ble faktisk litt irritert over "folk som deg". Hva vet du om meg? Hadde ikke du blitt irritert når du fant ut at du hadde betalt rundt 400kr for ingenting?

 

[EDIT2] Du hadde rett, fort gjort over telefon, tilogmed en hyggelig svensk kvinnestemme. Men står fortsatt ved at dette er unødvendig kronglete.

 

Fikk god nok informasjon eller leste du ikke avtalen godt nok, Jo klart jeg hadde blitt irritert over å ha betalt for noe, men om det hadde vært min feil pga att jeg ikke hadde lest avtalen godt nok så kan jeg bare skylde meg selv.

 

Ja systemet med å avbestille GOLD er kronglete, slik er det foreløpig men vet att det jobbes ved å få en slik knapp inne på boxen. Kommer kanskje i en oppdatering.

Skrevet

Vanligvis pleier man i alle fall å opplyse GODT om dette. Selvfølgelig gidder man ikke lese en kjempelang EULA eller etter-elle-annet. Denne enkle måten å avbestille på har det vært snakk om lenge virker det forresten som.

 

Men samma nå egentlig. Gidder ikke krangle, fikk avbestilt, og er lykkelig.

Skrevet

har aldri blitt automatisk belastet. har da hatt 1års abb.. tror det er sånn att 1+3mnd blir trukket automatisk , men ikke 1 år.

  • 1 år senere...
Skrevet

Opplever samme problemet nå. Blir jo sendt i kryss og tvers av linker for å avslutte gold kontoen, men til ingen nytte. Er det så forbanna vannskelig å lage en mulighet for å avslutte kontoen uten å måtte ringe den jævla supportn?

Skrevet

Prøve jo det, men di forbanna latsabbene har jo tatt helg. Microsoft er vell ikke så innkompitent at det skal være mulig å avslutte en konto over nette, om de så ikke skulle være mulig skal i det minste support'en være operativ døgnet rundt.

Skrevet

Er enig i at det vanligvis ikke tar så altfor lang tid å ringe kundeservice og avslutte. Men det er et stygt triks for å gjøre det hele litt mer vanskelig for folk. Nekter å tro at det skulle være noe problem å implementere med tanke på hvor lett det er å legge inn nye kredittkort og handle generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...