Jump to content
Sign in to follow this  
ShredLord

Ny Unreal 2007-video!

Recommended Posts

Sweet - men tipper at det kommer til å kreve et monster av en maskin for en grei flyt. Tviler på at jeg kommer til å kjøpe det med det første dersom det forutsetter en full oppgradering av boksen jeg har nå.

Quite what kind of PC rig will be required to run UT2007 at the level we're seeing in the footage has our purses a-trembling in fear, but then you could always buy a PS3 to play it on - although that would probably involve parting with your life-savings. Anyway, worry not about upgrades and bank balance-breaking purchases at the moment and just gaze at the new footage in drooly wonder.

Spillet ser pent ut ja, men jeg synes det minner veldig mye om Unreal Tournament 2004, både grafikkmessig og gameplaymessig. Var ikke så stor fan av gameplayet i UT2004 (eller 2003 for den saks skyld), så er ikke så i ekstase over denne serien lenger.

Må si meg litt enig med Kazuo - syntes 2004 også så veldig heftig ut da det kom, men det gikk ikke mange timene før jeg var lei. Grafikken er nydelig men har liksom aldri falt for sjangeren.

Noen andre spill som kommer i nærmeste fremtid basert på motoren?

Mente å ha lest at de skulle tilbake til røttene fra gamle UT kombinert med det som funket i 2004?? Synes filmen var bra jeg men om det funker det gjenstår jo å se da.

Kun UT 1 som gjelder for min del også, synes de i oppfølgerne prøvde for hardt å gjøre spillet bedre.

Om de greier å få fram den herlige feelingen fra UT99 som var totalt fraværende i alle UT spille etter dette, kan dette bli bra.