Gå til innhold

S-ATA disk har gått på ferie


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Eg har eit problem. Eller rettare sagt harddisken min har eit problem.Den er av merket Western Digital og modellen er SE16. Den vart kjøpt i mars tidlegare i år og den har fungert bra heilt til den begynte å bli litt "rar". Det var for over ei veke sidan det skjedde. Problemet er at den av og til (som regel) ikkje blir funnen i BIOS eller i XP, som resulterer i at det ikkje startar opp. Eg har sjekka at alt er kobla til og til og med prøvd i ei anna maskin. Der blei den funnen nokre få gongar og så var det slutt. Eg har formatert den (ikkje hurtigformatering) fleire gongar og eg har resetta BIOS fleirfoldige gongar. No er det rett før eg sender den tilbake til MPX, men eg lurer på om noken av dokke har noken tips til kva som kan vere orsaken til dette UTRULEG IRRITERANDE problemet.

 

Takk på førhand

 

EDIT:

Her er mine specs: Shuttle SB81P, Intel Pentium IV 630, 1 GB RAM, MSI GeForce 7900GT, Western Digital SE16, Hitachi Trevelstar 5K80 i eksternt kabinett.

Endret av Imperivm_Romanvm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Det er to ting som jeg kan tenke meg kan være problemet:

At harddisken bruker SATA-300 og hovedkortet SATA-150. Det skal egentlig ikke være problem, men for sikkerhetsskyld har WD en jumper som gjør den om til SATA-150. Det kan være verdt et forsøk. Instruksjoner står på selve disken. Les godt det som står der.

 

Et annet mulig problem kan være gammel BIOS, men det virker mindre sannsynlig.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Har nyaste BIOS, så eg håpar den er utelukka.

DENNE sida står det noko om "4 x Serial-ATA 150". Då er det vel det som er problemet. Men eg kan ikkje skjønne koffor det skulle bli et problem plutselig no, etter at det har fungert fint i mange månader. Tusen takk for hjelpa, eg skal prøve det i morgon! :D

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Eg har eit problem. Eller rettare sagt harddisken min har eit problem.Den er av merket Western Digital og modellen er SE16. Den vart kjøpt i mars tidlegare i år og den har fungert bra heilt til den begynte å bli litt "rar". Det var for over ei veke sidan det skjedde. Problemet er at den av og til (som regel) ikkje blir funnen i BIOS eller i XP, som resulterer i at det ikkje startar opp. Eg har sjekka at alt er kobla til og til og med prøvd i ei anna maskin. Der blei den funnen nokre få gongar og så var det slutt. Eg har formatert den (ikkje hurtigformatering) fleire gongar og eg har resetta BIOS fleirfoldige gongar. No er det rett før eg sender den tilbake til MPX, men eg lurer på om noken av dokke har noken tips til kva som kan vere orsaken til dette UTRULEG IRRITERANDE problemet.

 

Takk på førhand

 

EDIT:

Her er mine specs: Shuttle SB81P, Intel Pentium IV 630, 1 GB RAM, MSI GeForce 7900GT, Western Digital SE16, Hitachi Trevelstar 5K80 i eksternt kabinett.

6720653[/snapback]

 

Har selv nå fått samme problem med min harddisk, som er samme modell... Innimellom som finner den harddisken under oppstart, andre ganger ikke :hmm:

Lenke til kommentar
Det kom ikkje med nokon jumper. Veit du kor eg kan få tak i noken? Er det berre å stikke ned på den lokal datasjappa og spørre?

 

EDIT:leif :p

6721517[/snapback]

Det følger ikke med slike jumpere til harddisken. Men du kan nok ta fra et gammelt hovedkort eller en gammel harddisk om du har tilgjengelig.

 

Du kan nok også få tak i en butikk.

Lenke til kommentar

Den klikka IGJEN! Eg veit ikkje kva som kan vere gale, eg prøvde jumparen begge vegane, men det blir ikkje bedre. Det står noko på harddisken om at eg kan aktivere SSC (Spread Spectrum Clocking) viss eg set jumperen ein anna plass. Kanskje det kan hjelpe? BTW, av og til blir heller ikkje DVD-brennaren (IDE) funnen (ein litt gammal MSI, veit ikkje heilt modellen.)

Lenke til kommentar
Den klikka IGJEN! Eg veit ikkje kva som kan vere gale, eg prøvde jumparen begge vegane, men det blir ikkje bedre. Det står noko på harddisken om at eg kan aktivere SSC (Spread Spectrum Clocking) viss eg set jumperen ein anna plass. Kanskje det kan hjelpe? BTW, av og til blir heller ikkje DVD-brennaren (IDE) funnen (ein litt gammal MSI, veit ikkje heilt modellen.)

6725393[/snapback]

Hvor kraftig er strømforsyningen di? både jeg og en kamerat opplevde på våre 250 og 350W systemer at harddiskene bare "døde" byttet ut til 400 og 580w og begge diskene funker som de skal.

visste ikke noe spesielt om jumpere da jeg bygde min maskin så ble det en konflikt mellom dvdbrenner og dvd leser pga begge var satt på master og de dannet et rart enhetsnavn i bios og begge manglet. satte jumperne på rett plass og det ble i orden med en gang.

Lenke til kommentar

WDC disker har flere punkter med TYNN folie på langsidene der man finner skruefestene. Dette er akilleshælen til WDC. Dersom denne folien er punktert oksyderer platelagringen med datatap som resultat.

 

WDC har en grei policy ang. "replacement". Hent ut de data du vil ha, og klag til selgeren. Serienummeret står på disken og gjelder for minst 2 år.

 

Mvh.

 

GARDNR

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...