Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Kellerman er rå som alltid, men nå kan han da vise seg å ødelegge hele greia for brødrene.  :ermm:

Det er jo brødrene sin skyld. Det var de som ikke tok med Kellerman. Så han har ikke peil på det :p

8045325[/snapback]

Det var vel Sarah som låste bildøren slik at han ikke slapp inn, så det var ikke brødrene som sin skyld. De hadde rett og slett ikke tid til å vente på han når han ikke slapp inn i bilen på første forsøk. Synest litt synd på han faktisk, slik som han har blitt behandlett etter at han tilba seg å hjelpe de, men det er vel ikke så rart :ermm:

8045410[/snapback]

De hadde jo ikke hatt dette problemet uten han.

8045611[/snapback]

Det var jo galt av sara også. Han hadde jo skiftet side. Gleder meg til å se han knerte bitcha. Håper han og/eller mahone joiner "gjengen" til brødrene ;)

Endret av eXtreme-501
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kellerman er rå som alltid, men nå kan han da vise seg å ødelegge hele greia for brødrene.  :ermm:

Det er jo brødrene sin skyld. Det var de som ikke tok med Kellerman. Så han har ikke peil på det :p

8045325[/snapback]

Det var vel Sarah som låste bildøren slik at han ikke slapp inn, så det var ikke brødrene som sin skyld. De hadde rett og slett ikke tid til å vente på han når han ikke slapp inn i bilen på første forsøk. Synest litt synd på han faktisk, slik som han har blitt behandlett etter at han tilba seg å hjelpe de, men det er vel ikke så rart :ermm:

8045410[/snapback]

De hadde jo ikke hatt dette problemet uten han.

8045611[/snapback]

Ja, det er sant. Men det virker uansett som det er Sarah som hater han mest. Håper han ikke feiger ut da

Skrevet

Bra episode dette! Lurer på hva T-Bag skal gjøre i Thailand :tease:?

Bellick og T-Bag på samme fly koselig... Synd med C-Note, men sånn er det...

The bitch is gonna die, die! Go Alex, just do it!

Og Sucre, heldige fyr med mindre Bellick tar seg av ham...

Skrevet

Med fare for å ødelegge gleden og diskusjonen om hva som skal komme, vil jeg bare påpeke at en lenke med masse spoilerstuff ble postet tidligere. Så nå kan vi få vite alt utenom den siste episoden... :p

Skrevet
Bra episode dette! Lurer på hva T-Bag skal gjøre i Thailand :tease:?

Skulle de ikke til Mexico?

8047422[/snapback]

Trodde T-bag skulle til Thailand jeg. Men nå når jeg så det når han er på flyplassen, så sier di faktisk ikke hvor han skal. :hmm:

Skrevet
Skulle ikke flyet til T-Bag innom Chicago da? Noe sier meg at brødrene lovløs får tak i pengene som ble innlosjert i flyet. ;)

8051062[/snapback]

De gjorde jo et stort poeng ut av at T-Bag måtte legge fra seg sekken sin, så jeg gjetter på at Bellick kjenner igjen ryggsekken sin på bagasjebåndet.

Skrevet

Nok en knallepisode. Ah..jeg elsker Prison Break. :) Blir trist når det er over.

Jeg tror ikke C-Note er död ennå, tipper noen kommer inn og berger han akkurat för han dauer.

Gjest Slettet+432
Skrevet

Uff, jeg trodde nesten T-Bag hadde blitt litt greiere nå.. men så dreper han han doktoren.. Hater han fyren. Ekleste fyren i hele serien, med god konkurranse fra Bellick og den døde vennen hans :D

Skrevet
Uff, jeg trodde nesten T-Bag hadde blitt litt greiere nå.. men så dreper han han doktoren.. Hater han fyren. Ekleste fyren i hele serien, med god konkurranse fra Bellick og den døde vennen hans :D

8052757[/snapback]

T-Bag er så jævlig bra gjennomført. Beste karakteren i serien, syns jeg ihvertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...