Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Hei:) Har nå fått en laptop av skolen som det i prinsippet ikke er lov å spille\installere ting på. Problemet er at hver gang jeg prøver å installere et program, får jeg melding om at jeg ikke har tillatelse til å installere program på pcn. Det jeg lurer på er om det finnes en måte å overkjøre dette på slik at jeg kan få tilgang til installering av program. Vet ikke om det er brukt program for å gjøre dette, eller om det bare er mekka sånn i windows, men anyway, noen som har any clue? Om denne er feilplassert, vær vennlig å flytt den istedet for å slette den
Pizzaman Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hvis du ikke kan åpne task manager kan du prøve dette: Last ned Process Explorer og prøv å avslutt en prosess som heter NalAgent.exe.
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Takk, endelig noen som svarte
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg famt noe som heter Fwcagent, prøver å avslutte den, men får melding om at jeg ikke har tilgang... bruker ikke programmet i linken over dog... tror du det hjelper?
Jarmo Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Ta en prat med Admin på skolen, tråden stenges
Anbefalte innlegg