Jump to content
Sign in to follow this  
The Ghost

PSdata svarer ikke på angrerett mail jeg har sendt

Recommended Posts

Jeg fikk en bestilling fra PSdata for ca. 4 uker siden. Fredag 21/7 fant etterhvert ut jeg kommer til å tjene dårligere enn forventet så jeg skule sende tilbake 2 ting.

En GPU block og en PSU som tilsammen kom på ca. 1500,- så jeg sende dem en mail om retur Onsdag den 2/8 og fikk automatisk svar Torsdag 3/8 med saksnummer og det hele så jeg tenkte at dette ville orde seg ...

 

Jeg ventet og jeg ventet, men fikk ikke et eneste svar så jeg sende en meling til med saksnummer og diverse som en påminelse husker ikke datoen og jeg fikke ennå ikke noe svar så jeg ble nokså iritert og sende dem en siste påminselse nå på fredag den 18/8 og ga dem en frist til søndag den 20/8 og svare på selv om de har stengt på søndager og kaskje lørdager ...

 

Så nå lurer jeg på hva rettighetene mine er ?

Har kopi av den automatiske mailen jeg fikk og den siste påminelsen jeg sendte dem ikke noe annet da jeg trodde dette skulle ordne seg uten problemer og gjett om jeg ble skuffet. Tror aldri jeg skal handle noe mer på PSdata uansett pris ...

 

Har jeg rett til noen slags type erstaning siden det har tatt så lang tid i form av gratis tilbake frakt ol. ?

 

Takker for svar fra en desperat fyr ...

Share this post


Link to post
Produkter som skal returneres til PS Data AS 

1.Returnr

All retur til PS Data må merkes med returnummer. Returnummer fåes ved henvendelse til PS Data via: a) telefon: 37 25 37 50 , eller via b) e-post: til service@psdata.no 

 

Hentet fra PSdata sin hjemmeside ....

 

Akkurat hva jeg gjorde jeg sende dem en mail ...

Share this post


Link to post

de bruker ganske lang tid på mail.. men med telefon får du orna sånt i løpe a 5 min.. ivertfall tullete å putte en frist på det hele.. for de leser den når de leser den uansett frist....

Share this post


Link to post
Produkter som skal returneres til PS Data AS 

1.Returnr

All retur til PS Data må merkes med returnummer. Returnummer fåes ved henvendelse til PS Data via: a) telefon: 37 25 37 50 , eller via b) e-post: til service@psdata.no 

 

Hentet fra PSdata sin hjemmeside ....

 

Akkurat hva jeg gjorde jeg sende dem en mail ...

6710129[/snapback]

 

det er sikkert bare en liten feil, alle gjør feil. ok de kommer nok til å ordne opp. psdata er gode sånn

Share this post


Link to post

Er vel forskjell på en "retur" og en "angrerettsak".

Regner nesten med at retur er for defekte deler som skal taes inn for reperajson\ombytte.

Men ring de, regner med at de kan svare deg på det.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...