Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På sportsbutikken her (vi har bare en) råder de til å bruke runde knotter på kunstgress. Siden andre knotter vil bli revet av. Du får en spesiell demping som kan ødelegge kneet også.

Takk for råd :)

 

Men det jeg egentlig lurte på , var om gjengene er bedre på de nye Tunit, siden de gamle gjengene var veldig dårlig (knottene datt av).

Lenke til kommentar
Det skal nok være en av forbedringene fra de første Tunit ja, knottene skal tåle mye mer nå enn før. Om det stemmer vet jeg ikke, for jeg har bare prøvd den tidligste utgaven av Tunit, men er nok sikkert noen her som har kontroll på den nyeste utgaven.

 

Tror jeg skal skaffe meg F50.8 når de kommer. Skal du kjøpe F50.7 må du kjøpe disse å da250_670904%20-%20F50.7%20Tunit%20Real%20Madrid.jpg

Lenke til kommentar

Hei..

 

Har hatt ett par sko oppigjennom årene,men aldri brydd meg særli om hvilke..hadde ett par da eg var mindre..de holdt i maaange år..så kjøpte eg nye for to tre år siden..adidas f30+ eller noe...betalte en god slump for de..mer enn nok mente eg vertfall..de holdt ikke lenge..makan...begynte å løsne helt fremme med sålen....så nå er det hull rett i gjennom..eg spiller på gruss og nooooen ganger på kunstgress...hvilke sko bør eg skaffe meg nå?

 

Vil helst ha noen som tåler litt og varer..

Lenke til kommentar

Adidas Copa Mundial. Du må nok ut med mellom 1200 og 1400,- men etter mine erferinger holder de enormt godt. Jeg har brukt mine et år nå, på alt slags underlag (lite grus, masse gress og mest på kunstgress) og de er gode som nye. Heller ikke antydninger til slitasjehull eller andre problemer. Alle andre sko jeg har hatt de siste årene har røket i løpet av et år med mitt bruk, disse kommer til å holde en del lenger. Bare å passe på å skylle etter bruk, og la de tørke.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Hei..

 

Har hatt ett par sko oppigjennom årene,men aldri brydd meg særli om hvilke..hadde ett par da eg var mindre..de holdt i maaange år..så kjøpte eg nye for to tre år siden..adidas f30+ eller noe...betalte en god slump for de..mer enn nok mente eg vertfall..de holdt ikke lenge..makan...begynte å løsne helt fremme med sålen....så nå er det hull rett i gjennom..eg spiller på gruss og nooooen ganger på kunstgress...hvilke sko bør eg skaffe meg nå?

 

Vil helst ha noen som tåler litt og varer..

 

Kjøp Adidas Team Mundial. Knotter spes for kunstgress og grus, bruker de selv og veldig fornøyd.

De er også forsterket fremst på tuppen slik at det skal mer til for at de går opp der.

 

 

Her

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med Mercurial Talaria III? Prøvde Vapor men de ble "sprengt".Vet at Talaria er breiere enn Vapor og jeg lurer på hvor mye breiere.

Har du veldig brei fot så kjøper du ikke vapor..då Kjøper du predator eller noe

Jeg sa jo at jeg hadde prøvd Vapor jeg lurer på Talaria jeg,ikke Vapor.

personlig liker jeg bedre talaria enn vapor.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med Mercurial Talaria III? Prøvde Vapor men de ble "sprengt".Vet at Talaria er breiere enn Vapor og jeg lurer på hvor mye breiere.

Har du veldig brei fot så kjøper du ikke vapor..då Kjøper du predator eller noe

Jeg sa jo at jeg hadde prøvd Vapor jeg lurer på Talaria jeg,ikke Vapor.

 

Talaria er ikke noe spes bredere enn Vapor. Dessuten er kvaliteten på nike skinnet i vapor bedre enn i talaria, dvs former seg enda bedre.

Du kan jo vurdere total 90 laser, nike air legend feks om det er Nike du foretrekker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...