Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Tenker på å kjøpe kunstgress-sko. Vet dere hvordan Joma går på størrelse i forhold til Nike og Puma?

http://www.norskballsport.no/module_nettbu...xid=00000000904

 

Ser de har mange bra kunstgressko ifølge norskballsport..

9616105[/snapback]

 

Du burde alltid prøve i en butikk før du skal ha nye fotballsko. Samme hva.

De har butikk i Sinsen, hvis du ikke bor så langt unna.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke problemet. Har aldri opplevd at knottene mine har knekt, verken HG eller FG. Uansett, i butikkene er hvertfall HG anbefalt foran FG på kunstgress, fordi undersålen er sydd sammen, og altså tåler litt mer trykk, og knottene visstnok er mer slitesterke.

Selv bruker jeg FG uansett, fordi det er usannsynlig mye bedre å bruke.

9441716[/snapback]

 

Jeg syntes at FG (Firm Ground/ Fast grunn) er best på kusntgress. Men det spørs om det er deilig langt og nytt kunstgress eller ome det er ei gammel sliten dørmatte.

Joma har utviklet en spesiell kunstgressko med 27 knotter. Det skal vistnok være en av de beste eller den beste kunstgresskoen å få på markedet.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
c27_9-canibal-612.jpg

Har noen spørsmål som jeg vet at noen av dere kan svare på her!

9441947[/snapback]

 

Hvor får man tak i de?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke problemet. Har aldri opplevd at knottene mine har knekt, verken HG eller FG. Uansett, i butikkene er hvertfall HG anbefalt foran FG på kunstgress, fordi undersålen er sydd sammen, og altså tåler litt mer trykk, og knottene visstnok er mer slitesterke.

Selv bruker jeg FG uansett, fordi det er usannsynlig mye bedre å bruke.

9441716[/snapback]

 

Jeg syntes at FG (Firm Ground/ Fast grunn) er best på kusntgress. Men det spørs om det er deilig langt og nytt kunstgress eller ome det er ei gammel sliten dørmatte.

Joma har utviklet en spesiell kunstgressko med 27 knotter. Det skal vistnok være en av de beste eller den beste kunstgresskoen å få på markedet.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
c27_9-canibal-612.jpg

Har noen spørsmål som jeg vet at noen av dere kan svare på her!

9441947[/snapback]

 

Hvor får man tak i de?

9653107[/snapback]

 

norskballsport.no eller unisport.dk tror jeg.

 

Norskballsport har butikk ved Sinsen i Oslo.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det var et dårlig forsøk på å være artig eller ikke, men han mener selvfølgelig hvordan _form_ du har på foten, ikke om du har unaturlige utvekster eller ei.

Formen på foten er avgjørende for hvordan sko som passer deg, så selv om Total 90 ikke passer deg, kan den godt være en drøm for andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...