Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en norsk nettside som gir vapor III veldig billig i str 41 1/2 ?

 

 

Btw, noen som har erfaring med kvaliteten til vapor ÌII? Tåler de spill på kunstgress!?

 

 

takker for svar

 

knottene på Vapor sko knekker veldig lett på kunstgress, du vil da også få ett forklaringsproblem ved en reklamasjon, da disse er beregnet for spill på gress.

Endret av tomniel
Lenke til kommentar
Kjøpte nye sko her om dagen. Gode sko, men de gnager noe sinnsykt på innsiden av foten hvor en liten kant stikker ut i skoen. Skjønner ikke hva de som lagde skoen tenkte på.

 

 

Javel. Jeg hadde ikke det problemet med 1.06, men såklart - vi har forskjellige føtter ;). Hvor lang tid det å kjøpe fra pro-direct?

 

Kan ikkje skjønne at du ikke har det problemet. Skulle ikke ha noe med foten å gjøre visst ikke du har ett hull inn i foten der det stikker ut i skoen. Er det ingen liten klump på innsiden av skoen?

Lenke til kommentar
hei! ny her :dribble:

 

Eg lure på ka sko som er best mellom vapor og den gamle total 90 å den heilt nye total 90??

 

eg har vapor te grass og total 90 te grus!

 

For meg blir det som å spørre hva som er best av epler og pærer.

Depends. Jeg får gnagsår av Vapor, mens noen av vennene mine sier de er de beste de har hatt. De kommer helt an på om skoen passer til foten din og hvilken type sko du liker.

 

Edit: Velkommen! :thumbup:

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Er det serriøst at knottetene knekkes når man bruker vapor på kunstgress!?!?! Har vapor 2 og de synes jeg er slitesterke som bare f! er det så stor forskjell!!??

 

Noen norske nettsider som selger de for UNDER 1400,-??

 

EDIT: I str 41-42

Vel, det er jo en utgått modell, så tipper det kan bli litt vanskelig å finne dem.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en norsk nettside som gir vapor III veldig billig i str 41 1/2 ?

 

 

Btw, noen som har erfaring med kvaliteten til vapor ÌII? Tåler de spill på kunstgress!?

 

 

takker for svar

 

knottene på Vapor sko knekker veldig lett på kunstgress, du vil da også få ett forklaringsproblem ved en reklamasjon, da disse er beregnet for spill på gress.

Kommer vel helt an på hva kunstgress du har gjør det ikke?? For flere av vennene mine har Vapor og ingen av de har det problemet...Så vis du har ganske mykt kunstgress kjøper du Vapor de skal vist være kjempegode :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som vet om en norsk nettside som gir vapor III veldig billig i str 41 1/2 ?

 

 

Btw, noen som har erfaring med kvaliteten til vapor ÌII? Tåler de spill på kunstgress!?

 

 

takker for svar

 

knottene på Vapor sko knekker veldig lett på kunstgress, du vil da også få ett forklaringsproblem ved en reklamasjon, da disse er beregnet for spill på gress.

Kommer vel helt an på hva kunstgress du har gjør det ikke?? For flere av vennene mine har Vapor og ingen av de har det problemet...Så vis du har ganske mykt kunstgress kjøper du Vapor de skal vist være kjempegode :thumbup:

 

vet med sikkerhet at dette har vært ett problem. men kan jo være at de har laget knottene litt mykere nå?

i tillegg blir kunstgressbanene bare bedre og mer lik gressbaner, så på de nye banene bør det gå fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...