Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett, hva syns dere om Rooneys nye sko, Nike AZT90 Laser:

PDS002009860.jpg

8582762[/snapback]

 

Det er vel dem ja :yes: Ronney skoa er vel ikke helt min type, mange sko som jeg heller ville hatt enn dem. Er ikke så glad i hvite sko. ;)

8583760[/snapback]

 

 

Eg har di:D e veldig fornøyd med di, men mine e gule og svarte. Mykje bedre(ser i alle fall bedre ut ;))! Så du trenger jo ikkje ha di hvite! :p

Lenke til kommentar

Jeg bruker "Ronaldinhoskoene"(Toppmodell) og de er virkelig fantastiske, Men for dere med litt brede føtter :hmm: Bare bruk dem i kamp, ikke som en treningsko! Det gjelder egentlig for alle :p Jeg har snart vokst ut av dem nå, er det noen som har noen sko som de anbefaler? (Høyre midt, mye løping og innlegg)

 

Takk for suuper tråd! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg bruker "Ronaldinhoskoene"(Toppmodell) og de er virkelig fantastiske, Men for dere med litt brede føtter :hmm: Bare bruk dem i kamp, ikke som en treningsko! Det gjelder egentlig for alle :p Jeg har snart vokst ut av dem nå, er det noen som har noen sko som de anbefaler? (Høyre midt, mye løping og innlegg)

 

Takk for suuper tråd! :w00t:

9592174[/snapback]

 

gressko? foretrekker du Nike?

 

selv bruker jeg:

 

gress: copa mundial

kunstgress: team mundial

inne: copa indoor.

 

gleder meg til Adidas Adipure kommer i januar :D

Endret av tomniel
Lenke til kommentar
:D Noen som har noe informasjon eller bilde av Adipure?

9597045[/snapback]

 

nesten samme sko som copa mundial, men er laget i kenguruskinn og med retro design.

kommer i hvit og i svart. samt den kommer i gress, kunstgress, indoor.

ikke den feteste om man er opptatt av design da, helt enig i det. men kommer nok til å bli brukt av mange toppspillere pga egenskapene til skoen.

 

 

nye Tuniten som kommer er kul, fett at man kan legge inn bilder i skoen!

Endret av tomniel
Lenke til kommentar

Har et lite problem. Da jeg i sommer skulle ha nye sko, bestilte jeg puma velocity fra danmark, siden jeg trodde de var gode. Det var de også, men de var svært smale, og etter en tid fikk jeg rett og slett vondt av å bruke dem (burde sikkert undersøkt dette bedre på forhånd).

 

Problemet er nemlig at innsiden av foten liksom "ikke har noen såle" siden sålen er så smal, og at den eneste støtten innsiden av foten får er den myke innsiden av lesten/stoffet som blir "tråkket ned" og etterhvert blir ubehagelig.

 

Det jeg lurer på er om noen kjenner til gode, brede sko, med bred såle, gjerne i skinn?

Lenke til kommentar
Har et lite problem. Da jeg i sommer skulle ha nye sko, bestilte jeg puma velocity fra danmark, siden jeg trodde de var gode. Det var de også, men de var svært smale, og etter en tid fikk jeg rett og slett vondt av å bruke dem (burde sikkert undersøkt dette bedre på forhånd).

 

Problemet er nemlig at innsiden av foten liksom "ikke har noen såle" siden sålen er så smal, og at den eneste støtten innsiden av foten får er den myke innsiden av lesten/stoffet som blir "tråkket ned" og etterhvert blir ubehagelig.

 

Det jeg lurer på er om noen kjenner til gode, brede sko, med bred såle, gjerne i skinn?

9606042[/snapback]

Puma V-konstrukt 2 :D

Endret av Viksand
Lenke til kommentar
Har et lite problem. Da jeg i sommer skulle ha nye sko, bestilte jeg puma velocity fra danmark, siden jeg trodde de var gode. Det var de også, men de var svært smale, og etter en tid fikk jeg rett og slett vondt av å bruke dem (burde sikkert undersøkt dette bedre på forhånd).

 

Problemet er nemlig at innsiden av foten liksom "ikke har noen såle" siden sålen er så smal, og at den eneste støtten innsiden av foten får er den myke innsiden av lesten/stoffet som blir "tråkket ned" og etterhvert blir ubehagelig.

 

Det jeg lurer på er om noen kjenner til gode, brede sko, med bred såle, gjerne i skinn?

9606042[/snapback]

Hvis du liker puma bør du absolutt gå for Puma king Exec. lett sko i kenguruskinn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...