Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg er en gutt på 13 år og jeg vurderer å kjøpe meg Mercurial Vapor IV, enten de nye svarte eller citrus.

Men jeg har hørt noe om at det kommer Vapor V (5) den 1.april, og jeg har sett noen bilder av de, og de er ikke akkurat så kule... Så jeg lurte på om jeg bør vente eller kjøpe IV nå :p

 

Hvis du først og fremst skal bruke såpass mye penger på en fotballsko,ville jeg ventet til den nye kom ut.

Dette mener jeg av en enkel grunn,og det er at Nike mest sannsynligvis har forbedret den Vapor 5,slik at man ikke får så ekstremt mye hælsmerter av dem.Dette konkluderer jeg med,pga nesten hele hæl designet er omstrukturert til Vapor 5.Jeg selv har Vapor IV,har hatt denne siden begynnelsen av desember,og jeg sliter ennå med vondt i hælen når jeg bruker dem.

 

Super sko.Superdrit hæl!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei !

 

Jeg er en gutt på 13 år og jeg vurderer å kjøpe meg Mercurial Vapor IV, enten de nye svarte eller citrus.

Men jeg har hørt noe om at det kommer Vapor V (5) den 1.april, og jeg har sett noen bilder av de, og de er ikke akkurat så kule... Så jeg lurte på om jeg bør vente eller kjøpe IV nå :p

 

Hvis du først og fremst skal bruke såpass mye penger på en fotballsko,ville jeg ventet til den nye kom ut.

Dette mener jeg av en enkel grunn,og det er at Nike mest sannsynligvis har forbedret den Vapor 5,slik at man ikke får så ekstremt mye hælsmerter av dem.Dette konkluderer jeg med,pga nesten hele hæl designet er omstrukturert til Vapor 5.Jeg selv har Vapor IV,har hatt denne siden begynnelsen av desember,og jeg sliter ennå med vondt i hælen når jeg bruker dem.

 

Super sko.Superdrit hæl!

 

 

Ja, og det er en ting til jeg er ganske usikker på før jeg kjøper Vapor... Er det verdt pengene egentlig? Jeg har aldri prøvd dem før så jeg er ganske skeptisk til å bruke nærmere 2000 kroner på et par med fotballsko, hva mener dere?

Er det verdt penga?

Lenke til kommentar
Hei !

 

Jeg er en gutt på 13 år og jeg vurderer å kjøpe meg Mercurial Vapor IV, enten de nye svarte eller citrus.

Men jeg har hørt noe om at det kommer Vapor V (5) den 1.april, og jeg har sett noen bilder av de, og de er ikke akkurat så kule... Så jeg lurte på om jeg bør vente eller kjøpe IV nå :p

 

Hvis du først og fremst skal bruke såpass mye penger på en fotballsko,ville jeg ventet til den nye kom ut.

Dette mener jeg av en enkel grunn,og det er at Nike mest sannsynligvis har forbedret den Vapor 5,slik at man ikke får så ekstremt mye hælsmerter av dem.Dette konkluderer jeg med,pga nesten hele hæl designet er omstrukturert til Vapor 5.Jeg selv har Vapor IV,har hatt denne siden begynnelsen av desember,og jeg sliter ennå med vondt i hælen når jeg bruker dem.

 

Super sko.Superdrit hæl!

 

 

Ja, og det er en ting til jeg er ganske usikker på før jeg kjøper Vapor... Er det verdt pengene egentlig? Jeg har aldri prøvd dem før så jeg er ganske skeptisk til å bruke nærmere 2000 kroner på et par med fotballsko, hva mener dere?

Er det verdt penga?

kjøp heller umbro sl180.

lettere enn vapor.

myk som adipure.

på tilbud på unisport.hvis du må ha vapor bruk oslosportslager.

Lenke til kommentar
Ja, og det er en ting til jeg er ganske usikker på før jeg kjøper Vapor... Er det verdt pengene egentlig? Jeg har aldri prøvd dem før så jeg er ganske skeptisk til å bruke nærmere 2000 kroner på et par med fotballsko, hva mener dere?

Er det verdt penga?

 

Skoen er super i bruk.Om du føler di er verdt pengene eller ei får bli opp til deg.

Men følg teggyfan sitt gode råd.Kjøp via Oslo Sportslager.Du får feks Vapor IV ned til 1600 der nå.Med tanke på at Vapor koster 2300 i butikk så sparer du en del på det.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har tenkt til å kjøpe de på Oslosportslager for 1840.

 

Men jeg fikk prøvd et par Vapor istad, de var litt for stramme i hælene, var det bare fordi størrelsen var litt for liten eller er den bare sånn? For jeg har hørt at mange sier at man får blemmer og gnagesår av den.

 

Og forresten, jeg så på den umbroskoen på unisport.dk det er jo helt sinnsykt at den bare veier 180 gram, det er jo lettere enn Vapor SL ! Men er litt skeptisk til umbro, har aldri likt umbro sko.

 

Takk for alle svar !

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha en lettere sko, kan du heller kjøpe Vapor I eller Vapor II.

 

Men, vi vet jo ikke om vaporene var for små for deg. De skal være ganske stramme i hælen, noe man blir vandt til. Men, det gjelder ikke alle. Noen har fått ødelagt bena pga skoene (ikke alvorlig da), så det er smak og behag.

 

Jeg for min del fikk IKKE blemmer/gnagsår på hælen, men får noen få ganger litt vondt i hælen. Men ikke noe som stopper meg :p

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en lettere sko, kan du heller kjøpe Vapor I eller Vapor II.

 

Men, vi vet jo ikke om vaporene var for små for deg. De skal være ganske stramme i hælen, noe man blir vandt til. Men, det gjelder ikke alle. Noen har fått ødelagt bena pga skoene (ikke alvorlig da), så det er smak og behag.

 

Jeg for min del fikk IKKE blemmer/gnagsår på hælen, men får noen få ganger litt vondt i hælen. Men ikke noe som stopper meg :p

 

 

Vapor I eller Vapor II ? Er de lettere? Det tror jeg ikke.

 

Men nå tror jeg at jeg har bestemt meg for å kjøpe Vapor IV :D

 

Men er ikke sikker på om jeg bør kjøpe Citrus eller Svart. Noen forslag?

post-185272-1234980460_thumb.jpg

post-185272-1234980480_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en lettere sko, kan du heller kjøpe Vapor I eller Vapor II.

 

Men, vi vet jo ikke om vaporene var for små for deg. De skal være ganske stramme i hælen, noe man blir vandt til. Men, det gjelder ikke alle. Noen har fått ødelagt bena pga skoene (ikke alvorlig da), så det er smak og behag.

 

Jeg for min del fikk IKKE blemmer/gnagsår på hælen, men får noen få ganger litt vondt i hælen. Men ikke noe som stopper meg :p

 

 

Vapor I eller Vapor II ? Er de lettere? Det tror jeg ikke.

 

Men nå tror jeg at jeg har bestemt meg for å kjøpe Vapor IV :D

 

Men er ikke sikker på om jeg bør kjøpe Citrus eller Svart. Noen forslag?

 

Citrus er myeee tøffere :p og folk legger merke til skoene dine bedre også:p så du skiller deg litt ut ;)

I tillegg bruker jo Pato Citrus også :D

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en lettere sko, kan du heller kjøpe Vapor I eller Vapor II.

 

Men, vi vet jo ikke om vaporene var for små for deg. De skal være ganske stramme i hælen, noe man blir vandt til. Men, det gjelder ikke alle. Noen har fått ødelagt bena pga skoene (ikke alvorlig da), så det er smak og behag.

 

Jeg for min del fikk IKKE blemmer/gnagsår på hælen, men får noen få ganger litt vondt i hælen. Men ikke noe som stopper meg :p

 

 

Vapor I eller Vapor II ? Er de lettere? Det tror jeg ikke.

 

Men nå tror jeg at jeg har bestemt meg for å kjøpe Vapor IV :D

 

Men er ikke sikker på om jeg bør kjøpe Citrus eller Svart. Noen forslag?

 

Citrus er myeee tøffere :p og folk legger merke til skoene dine bedre også:p så du skiller deg litt ut ;)

I tillegg bruker jo Pato Citrus også :D

 

Men blir ikke Citrus skitten kjappere? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...