Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Noen som har brukt nike t90 laser II? bestemt meg for å kjøpe desse,ettersom eg har lest at di er veldig gode,og så har di kult design... PS: eg har funnet en bra side(salgene deres er enorme) Denne her I januar salget(kjappe på om dere vil ha billige sko) så kan man få di fleste sko for 600 kr(med toll,ca 350 extra) og da mener eg originale,ikke slike billigsko.

 

Har de der skoa i samme farge å alt, knall sko! ;)

råder deg til å kjøpe dem! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har brukt nike t90 laser II? bestemt meg for å kjøpe desse,ettersom eg har lest at di er veldig gode,og så har di kult design... PS: eg har funnet en bra side(salgene deres er enorme) Denne her I januar salget(kjappe på om dere vil ha billige sko) så kan man få di fleste sko for 600 kr(med toll,ca 350 extra) og da mener eg originale,ikke slike billigsko.

 

Har de der skoa i samme farge å alt, knall sko! ;)

råder deg til å kjøpe dem! :thumbup:

 

Hvis du har smal fot råder jeg deg til å la være å kjøpe de, byttet selv mine for at de var for bred.

Endret av Henrikssen
Lenke til kommentar
Noen som har brukt nike t90 laser II? bestemt meg for å kjøpe desse,ettersom eg har lest at di er veldig gode,og så har di kult design... PS: eg har funnet en bra side(salgene deres er enorme) Denne her I januar salget(kjappe på om dere vil ha billige sko) så kan man få di fleste sko for 600 kr(med toll,ca 350 extra) og da mener eg originale,ikke slike billigsko.

 

Har de der skoa i samme farge å alt, knall sko! ;)

råder deg til å kjøpe dem! :thumbup:

 

Hvis du har smal fot råder jeg deg til å la være å kjøpe de, byttet selv mine for at de var for bred.

 

njaa..det trenger du nødvendigvis ikke, det er bare å dra på en lokal sports butikk som har laser 2, åsså prøver du dem ;)

jeg, bruker sko som vapor, å har relativt smal fot! å jeg passer di godt :) som sagt knallsko :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg finter mye, så jeg lurte på hvilke fotballsko passer meg best? Vil helst unngå Vapor!

 

Adidas F50 eller Adipure.

Kunne tenkt meg Predator også,men jeg er litt usikker hvilket prispunkt du ligger på.

 

Så dere kan anbefale dem? Jeg har selv den skoen her nå http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...T=2&BRAND=9 uten skruv knotter :)

 

Hvis du har skoene,i en annen farge,så trenger du vel ingen anbefaling for å kjøpe di samme skoene?

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Så dere kan anbefale dem? Jeg har selv den skoen her nå http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...T=2&BRAND=9 uten skruv knotter :)

 

Hvis du har skoene,i en annen farge,så trenger du vel ingen anbefaling for å kjøpe di samme skoene?

 

Nei det skjønner ikke jeg heller, du ser vel at det står, mercurial talaria på begge? Bare at det er to forskjellige farger.

 

Fight4lov3: Ja tror Adidas F50 og adiPure vil passe deg, eller kanskje du kan prøve puma v1.108, er ikke helt sikker på den

Endret av Daggis0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...