Straffa Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 "As a quick side note, Bethesda is working on a special edition of Oblivion just for PS3. We were shown some screenshots (sadly, not the actual game) and it looks like an entirely different game. Every texture is being replaced with new extremely-high resolution ones. It’s basically what Bethesda wanted to do the first time until they ran into the DVDs capacity limit. BluRay fixes that little bottleneck." Hvis det stemmer blir jeg pist!
Pastor Lorentzen Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Hvis det stemmer blir jeg pist! 6715520[/snapback] Hvorfor det? Hadde du det ikke gøy med Oblivion når du spilte det?
Fnix Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 There is a full featured web browser and the PS3 will have native Keyboard and Mouse support, although Sony will not be making any 1st party Mice or Keyboards for the system. Vil de la mus kunne fungere på spill og ? I så fall så er det tilbake til pc'n og no more thoughts on a PS3.
Straffa Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 (endret) Hvis det stemmer blir jeg pist! 6715520[/snapback] Hvorfor det? Hadde du det ikke gøy med Oblivion når du spilte det? 6715532[/snapback] Joda, gameplayet er jo det samme. Men jeg kjøpte jo X360 for å få skikkelig bra grafikk også, så hvis virkerlig DVD9 kapasiteten ikke holder så vel... Etter å ha lest disse ryktene så er det nok bare ønsketenking fra en fanboy. Endret 21. august 2006 av avanore
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Ta dette med en trailer salt men her er noen rykter! Snip Link 6715512[/snapback] Takker Intresant lesing, men vi kan ikke stikke under en stol at det virker som en Sony fanboy som har listet opp alle spekulasjoner som farer rundt på forumene for så å vri alt i Sonys favør. Jeg biter meg spesielt merke i påstanden om at PSP har solgt over en mill mer en DS og DS lite.. Think not.. Det ville være et underlig fenomen ihvertfall Veldig mye pro BD preik her også, og jeg regner med at DVD9 kapasiteten har vært diskutert i andre forum. Meeeen litt for pro Sony dette her også. Fra mitt ståsted, og det jeg har argumentert for kan jeg identifisere meg med en god del av synspunktene, men det er for godt til å være sant. Anyways, vi får smørre oss med tålmod..
Straffa Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 (endret) Hvis PS3 får slike ultra textures fordi de har plass nok på BR, hvordan kan de da få de i minne når PS3 har 256MB til grafikken? Stemmer liksom ikke helt Endret 21. august 2006 av avanore
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 There is a full featured web browser and the PS3 will have native Keyboard and Mouse support, although Sony will not be making any 1st party Mice or Keyboards for the system. Vil de la mus kunne fungere på spill og ? I så fall så er det tilbake til pc'n og no more thoughts on a PS3. 6715535[/snapback] Hvorfor skal det absolutt stå Sony på keyboardet da? Sony gidder ikke å lage selv. Det er det de skriver., og det kan være like greit.. La de konsentrere seg om å lage PS3 de.. Bluetooth skulle åpne for en masse muligheter her.. Det er jo uansett opp til spillutviklerene om de ha støtte for det i spilla..
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Vi får holde øye med Sony aksjene Sony Corp.. Det har vært en markant oppgang siden fredag da ryktet dukket opp Men det spørs om aksjespekulantene kikker på Spong sine nettsider.. Uansett; En positiv pressemelding skulle gi utslag...
_norse_ Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Interessent lesning avanore, men ble litt for soleklart fanboy stil over det og litt vel mye f-ord til at jeg klarer å ta det seriøst. Hvis alt det stemmer blir det bra, men hvor han får tall som at 85% av titler i produksjon ikke får plass på en DVD9 skulle jeg gjerne ha likt å vite. Høyoppløste teksturer høres vel og bra ut, men hvordan skal de klare å få utnytte det med 256MB grafikk minne (512MB hvis du tar med systemminnet)? Er ikke mange slike vanvittig høyoppløste teksturer du får plass til da, eller?
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 "As a quick side note, Bethesda is working on a special edition of Oblivion just for PS3. We were shown some screenshots (sadly, not the actual game) and it looks like an entirely different game. Every texture is being replaced with new extremely-high resolution ones. It’s basically what Bethesda wanted to do the first time until they ran into the DVDs capacity limit. BluRay fixes that little bottleneck." Hvis det stemmer blir jeg pist! 6715520[/snapback] Tviler veeeeeldig sterkt på at denne stemmer, likner ikke Bethesda å gjøre noe sånn. Godt mulig det kommer en port av Oblivion til PS3, men det blir nok akkurat det samme som vi allerede har sett (bortsett fra at de for en gangs skyld greier å levere et spill som ikke er fullt av bugs o.l.)
Bromlexl Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Håper ikke den Rosa PS2en var "the major annoncement" Isåfall er jeg litt skuffet. Siden jeg allerede har en PS2 "classic" å ikke er noe intressert i en rosa boks
ErikBlodøks Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Hvis det stemmer blir jeg pist! 6715520[/snapback] Hvorfor det? Hadde du det ikke gøy med Oblivion når du spilte det? 6715532[/snapback] Joda, gameplayet er jo det samme. Men jeg kjøpte jo X360 for å få skikkelig bra grafikk også, så hvis virkerlig DVD9 kapasiteten ikke holder så vel... Etter å ha lest disse ryktene så er det nok bare ønsketenking fra en fanboy. 6715539[/snapback] Enig med Avanore. Hvis Duallayer DVD greiene til Microsoft virkelig er en sånn flaskehals, så blir jeg faktisk sint. Når jeg spiller Oblivion idag så er det jo en del grafikkbugs som at man kan se gresset loader seg bortover og ser man på en haug lengere vekke så ser man gjentatte teksturer.. rene copy-paste marka.. Oblivion var jo en av grunnene mine til at jeg kjøpte den til X360.. Hadde jeg visst at det villle komme en forbedret versjon til PS3, så hadde jeg nok holdt tilbake litt. Huff, føler meg litt fanboy nå
KongRudi Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 (endret) Har liten tro på Spoong-artikkelen, tipper dem bare vil ha mere traffic til siten. Selv om jeg som alle andre håper at Sony skulle komme med godt nytt, så synes jeg det var merkelig at dem skulle velge en fille-site som Spoong til å være budbærer. I tillegg til at det var merkelig at det skulle bli offentliggjort idag, istedenfor da Leipzig startet. Sony UK nevnte til IGN for en uke siden tror jeg at de kommer til å komme med to nyheter ang. PS3 på Leipzig, og de vil ikke ha spillbare spill der, bare demoer. Stornytt vil evt. komme på Tokyo game-show. Endret 21. august 2006 av KongRudi
Straffa Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 Håper ikke den Rosa PS2en var "the major annoncement" Isåfall er jeg litt skuffet. Siden jeg allerede har en PS2 "classic" å ikke er noe intressert i en rosa boks 6716025[/snapback] Det hadde vært litt av en nyhet
ErikBlodøks Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 There is a full featured web browser and the PS3 will have native Keyboard and Mouse support, although Sony will not be making any 1st party Mice or Keyboards for the system. Vil de la mus kunne fungere på spill og ? I så fall så er det tilbake til pc'n og no more thoughts on a PS3. 6715535[/snapback] At de ikke inkluderer full støtte for mus og tastatur til spillene også, det samme gjelder X360. Er jo et stort marked der ute som ikke spiller på konsoll pga. ikke mus og tastatur. Synes det kan være opp til den enkelte om en vil spille med en kontroller eller mus og tastatur. Feigt kan de ikke si at det er, for det er jo opp til dem om de vil spille med en kontroller ( tenker på MP). - PC brukere - RTS spill - FPS spill - RPG spill
Straffa Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 (endret) At de ikke inkluderer full støtte for mus og tastatur til spillene også, det samme gjelder X360. Er jo et stort marked der ute som ikke spiller på konsoll pga. ikke mus og tastatur. Synes det kan være opp til den enkelte om en vil spille med en kontroller eller mus og tastatur. Feigt kan de ikke si at det er, for det er jo opp til dem om de vil spille med en kontroller ( tenker på MP). - PC brukere - RTS spill - FPS spill - RPG spill 6716214[/snapback] En del av sjarmen med en konsoll er å bruke kontrolleren. For min del er jeg spent på hvordan det blir å spille med Wii kontrolleren Endret 21. august 2006 av avanore
Straffa Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 (endret) Ser jammen ut som Pink PlayStation 2 er den store nyheten. Jeg ler!! :!: Sony Computer Entertainment Europe Announces Introduction of Pink PlayStation 2 Link Endret 21. august 2006 av avanore
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Ser jammen ut som Pink PlayStation 2 er den store nyheten. Jeg ler!! :!:Sony Computer Entertainment Europe Announces Introduction of Pink PlayStation 2 6716257[/snapback] Yeeehaaaa! Inn på jenterommet med Eyetoy Barbie eller hva svarten det måtte være.. Jaja, man skal ikke se bort fra det at denne lille greia her har blitt blåst opp til det Spong kommer med.. Det er forøvrig bashing på gang i kommentarene til launchen av little pink hos Spong :!: Men de har jo rett i en ting: We can assure you that this first unveiling will, shall we say, be something you are very unlikely to have foreseen, coming from way out of leftfield. Suffice to say it brought a smile to our face as we think it will do yours. :!:
_norse_ Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Så flott, denne blir perfekt ved siden av min turkise LCD TV og lysegrønne DVD spiller
phewBAR Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Ser jammen ut som Pink PlayStation 2 er den store nyheten. Jeg ler!! :!:Sony Computer Entertainment Europe Announces Introduction of Pink PlayStation 2 Link 6716257[/snapback] Bahahahahahaha!
Anbefalte innlegg