Gå til innhold

Major announcement til mandag PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kanskje det er den eksakte prisen eller har dem putta vibben tilbake i kontrolleren? :)

Link

Update:

Eneste nyheten Sony har kommet med så langt er

21/08/2006 09:00

Sony Computer Entertainment Europe Announces Introduction of Pink PlayStation 2

Link

Endret av avanore
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje det er den eksakte prisen eller har dem putta vibben tilbake i kontrolleren? :)

Link

6700429[/snapback]

BD-brenner *Host- host*

6700852[/snapback]

Launch på fredag? :roll:

Skrevet

Sony annonserte den eksakte prisen på E3. Spong er ikke den mest troverdige kilden men. Uansett, om det er noe stort så må det være noe i retning av et spill/feature som blir vist på Leipzig den 24. Kanskje onlinetjenesten i full bruk, da Gamespot skriver at de har testet den i Test Drive 2.

Skrevet

Det er jo bevist at rumble fungerer i kontrolleren, mulig at de har bestikka Immersion med noen millioner og fått rettigheter på den?

Mulig at det er et kjempepopulært spill-franchise. Hvilke spill er dødens populære som ikke er annonsert til PS3? Som var på PS2...

Skrevet
Det er jo bevist at rumble fungerer i kontrolleren, mulig at de har bestikka Immersion med noen millioner og fått rettigheter på den?

Mulig at det er et kjempepopulært spill-franchise. Hvilke spill er dødens populære som ikke er annonsert til PS3? Som var på PS2...

6701006[/snapback]

Et par er ikke annonsert, som f.eks Crash Bandicot!! De spillene er så sykt bra...

Skrevet (endret)
Kan bli intressant og se.

Som de skriver, er det noe man ikke har forventa og kommer "way out from the left-field".

6701997[/snapback]

Halo 3 til PS3 :!:

Seriøst så tror jeg enten at det er et spillfranchise som vil blansert med launch......

Eller så er det hardware relatart som noe med kontrolleren etc.

muligens også online som nevnt tidligere.

Endret av ttt
Skrevet
hadde ikke det vært rått om man faktisk KUNNE grille med den?

6702059[/snapback]

Ahaha, ja Sony har sett det bildet av PS3grill, og fant ut at det hadde jo vært en utmerket idé :!:

Hmm...kanskje det følger med en PSP i pakken, til samme pris? :!:

Skrevet (endret)
hadde ikke det vært rått om man faktisk KUNNE grille med den?

6702059[/snapback]

Ahaha, ja Sony har sett det bildet av PS3grill, og fant ut at det hadde jo vært en utmerket idé :!:

Hmm...kanskje det følger med en PSP i pakken, til samme pris? :!:

6703694[/snapback]

OBH-Sony grillen kun 5999. I tilleg til at det er en spill maskin så kan du grille middagen din mens du spiller på PS3-en din. Dette anbefales ikke til hardcore spillere dersom de risikerer å brenne middagen sin, mens de spiller og glemmer tiden! :lol:

Endret av SasaB
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

PSP Lite? Cross-platform play mellom Playstation og Xbox? PSP får touchscreen? PS3 får oppgraderte specs? PS3 vil shippe med hentai pr0n på Blu-Ray? TIME WILL TELL!

Skrevet
For min del håper jeg på en strippet utgave for oss gamere som ikke trenger BR.

Kanskje prisen går litt ned

6706604[/snapback]

Er nok ikke det siden Sony satser alt på Blu-Ray.

Håper litt på boomerang-kontrollen, MED vibrasjon seff ;)

Skrevet

De kommer til å annonsere at PS3 har fire gjengete hull under slik at man kan sette bein på den på samma viset som kulegrillen! Jeg har inside information!! :thumbup:

Skrevet

For å kutte prisen til sluttbrukerne har sony inngått et samarbeid med IKEA, som vil levere PS3 som flatpakke. kun 14000 deler som alle kan settes sammen med 1 stk IKEA sized umbrako.

Skrevet
De kommer til å annonsere at PS3 har fire gjengete hull under slik at man kan sette bein på den på samma viset som kulegrillen! Jeg har inside information!! :thumbup:

6706904[/snapback]

:!:

Ja slike ting som dette er det alltid morro å spekulere i, men eg legger spekulasjonene til side og venter. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...