Gå til innhold

Mario Kart til 299 på elkjøp DS


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilspill ? Latterlig pris ? I all verden.

 

Et resirkulert N64 spill til "bare" 300kr, som sikkert er Mario Kart nr.15 i rekken ? Okeeeey.

 

Tydelig at folk har for mye penger.

6700447[/snapback]

 

Jøss, det tror jeg kanskje er den dummeste posten jeg har lest i hele dag, og jeg har til og med lest mye av PS3-folka her; gratulerer!

 

Herlig spill jeg desverre ikke har skaffet meg enda, bør vel gjøre det nå som man får det til en så snill pris.

Lenke til kommentar
Bilspill ? Latterlig pris ? I all verden.

 

Et resirkulert N64 spill til "bare" 300kr, som sikkert er Mario Kart nr.15 i rekken ? Okeeeey.

 

Tydelig at folk har for mye penger.

6700447[/snapback]

 

Gratulere. Du ble dagens dust med denne posten. Premien kan du hente på ditt lokale post kontor :w00t:

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Bilspill ? Latterlig pris ? I all verden.

 

Et resirkulert N64 spill til "bare" 300kr, som sikkert er Mario Kart nr.15 i rekken ? Okeeeey.

 

Tydelig at folk har for mye penger.

6700447[/snapback]

 

Gratulere. Du ble dagens dust med denne posten. Premien kan du hente på ditt lokale post kontor :w00t:

6700601[/snapback]

 

At du ikke har begrep om noenting gjør ikke meg til en dust.

Endret av Kovalev
Lenke til kommentar
Bilspill ? Latterlig pris ? I all verden.

 

Et resirkulert N64 spill til "bare" 300kr, som sikkert er Mario Kart nr.15 i rekken ? Okeeeey.

 

Tydelig at folk har for mye penger.

6700447[/snapback]

 

Jøss, det tror jeg kanskje er den dummeste posten jeg har lest i hele dag, og jeg har til og med lest mye av PS3-folka her; gratulerer!

 

Herlig spill jeg desverre ikke har skaffet meg enda, bør vel gjøre det nå som man får det til en så snill pris.

6700596[/snapback]

 

Fordi jeg ikke synes Mario Kart til DS for 300 kr er billig ? Tydelig at du lever på en annen planet enn oss andre.

 

Og å kalle det bilspill er jo litt drøyt ? Vil ikke kalle alle disse elendige kart spillene som Crash tag team racing og resten for bilspill akkurat.

Lenke til kommentar
Bilspill ? Latterlig pris ? I all verden.

 

Et resirkulert N64 spill til "bare" 300kr, som sikkert er Mario Kart nr.15 i rekken ? Okeeeey.

 

Tydelig at folk har for mye penger.

6700447[/snapback]

Lite peiling her ja, uff da:P

 

Det er ikkje eit resirkulert N64 spill!

 

Det er spel nr 5 i serien , ikkje nr 15.

 

Du har rett i ein ting, spillet inneholder N64 baner, 4 stk faktisk! I tillegg til 4 SNES baner, 4 GBA baner og 4 GC baner!

 

I tillegg er det også lagt til 16 nye baner! Altså 32 baner, hvorav 16 nye! Det er det meste som noensinne er laget på ett spill i denne serien. Så ikke bare en N64 kopi nei! :p

 

 

Det er også mange andre moduser; Mission, Battle, Time Trail, VS og muligheiten for å spille med andre kompiser trådløst! For å ikkje nemne Wi-Fi mulighetene!

 

299,- er utrolig billig for et så gjennomført spill!

Lenke til kommentar
Bilspill ? Latterlig pris ? I all verden.

 

Et resirkulert N64 spill til "bare" 300kr, som sikkert er Mario Kart nr.15 i rekken ? Okeeeey.

 

Tydelig at folk har for mye penger.

6700447[/snapback]

 

Gratulere. Du ble dagens dust med denne posten. Premien kan du hente på ditt lokale post kontor :w00t:

6700601[/snapback]

 

At du ikke har begrep om noenting gjør ikke meg til en dust.

6700697[/snapback]

 

Hvordan kan du si at andre ikke har begrep om noen ting eller at de lever på en annen planet? :no:

Bare fordi du ikke liker Mario Kart så kan vel andre synes det er bra!

Folk har forskjellige meninger og smak.

Og veldig mange liker faktisk Mario Kart! :)

 

Og jeg skjønner ikke vitsen med at du i det heletatt postet i denne tråden :thumbdown:

Lenke til kommentar
Bilspill ? Latterlig pris ? I all verden.

 

Et resirkulert N64 spill til "bare" 300kr, som sikkert er Mario Kart nr.15 i rekken ? Okeeeey.

 

Tydelig at folk har for mye penger.

6700447[/snapback]

 

 

det er faktisk 16 nye baner der såvidt jeg husker. ( halvparten av banene er fra spill utgitt før, en slags "Greatest hits" og resten er helt nye for dette spillet.

Lenke til kommentar
cd-wow.fm selger Mario Kart til 269kr. gratis frakt, annbefaler den siden på det sterkeste. Kan vere litt lang leveringtid (sendes fra england)

 

Husk at det er .fm og ikkje .com (som oppgir priser i pund og er dyrere)

 

:thumbup:

6702413[/snapback]

 

Blir ikke det 270 + mva + avgift ?

6702494[/snapback]

 

Har ikkje betalt nokke ekstra enn den prisen som er oppgitt på produkta :cool:

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at jeg har spilt det spillet i natt da jeg ikke fikk sove! :)

Jeg var faktisk litt skeptisk hvordan bilspill var på en DS, etter å ha lest spesielt her at DS er ubrukelig med den sjangeren. Dæven og det er feil. Makan til bra grafikk og ikke minst hvor morsomt det er. Jeg og en kompis satt oppe og spilte timetrials med ghost mode og vi hadde det drit artig.

 

Grafikken er jo helt nydelig. Dette er bare et herlig bilspill :w00t:

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...