Gå til innhold

Save the Hamburgers!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, noe sånt må jeg gjøre. :)

6700571[/snapback]

Ikke alle GM's er så morsom. :(

6701718[/snapback]

 

kan jeg være ening i: eks 1 i guild våres på onsdag når det lagga så sykt i Naxx.

er fra våres forum. satt på vt med han ta snuten kom

 

"Jag skrev tidigare i en ticket till blizz nåt i stil med "This lag is completely unacceptable. If you don't fix this I will soon kill myself."

 

Sen gick jag offline ett par timmar och lite senare på kvällen (för 10 min sen typ) ringde snuten. Då hade tydligen blizzard blivit oroliga och ringt polajsen som i sin tur ringer till mig och ser till så allt står rätt till osv. sen tvingar han mig (samtidigt som han hotar att skicka en patrull om jag inte gör det) att väcka fassan för att checka att det verkligen stämmer bla bla. Fassan blev rätt sne för han låg och sov, och dom sa tydligen till honom att om detta någonsin hände igen skulle jag få pröjsa stora summor"

Lenke til kommentar
Hm, noe sånt må jeg gjøre. :)

6700571[/snapback]

Ikke alle GM's er så morsom. :(

6701718[/snapback]

 

kan jeg være ening i: eks 1 i guild våres på onsdag når det lagga så sykt i Naxx.

er fra våres forum. satt på vt med han ta snuten kom

 

"Jag skrev tidigare i en ticket till blizz nåt i stil med "This lag is completely unacceptable. If you don't fix this I will soon kill myself."

 

Sen gick jag offline ett par timmar och lite senare på kvällen (för 10 min sen typ) ringde snuten. Då hade tydligen blizzard blivit oroliga och ringt polajsen som i sin tur ringer till mig och ser till så allt står rätt till osv. sen tvingar han mig (samtidigt som han hotar att skicka en patrull om jag inte gör det) att väcka fassan för att checka att det verkligen stämmer bla bla. Fassan blev rätt sne för han låg och sov, och dom sa tydligen till honom att om detta någonsin hände igen skulle jag få pröjsa stora summor"

6709509[/snapback]

 

EID! :D

 

tviler litt på om det er sant men.. :roll:

Lenke til kommentar
Hver gang jeg får svar på en petition (som er ganske ofte igrunn), så spør jeg bare på moro hva som skjer når The Unstoppable Force treffer The Immovable Object. Først var det morsomt fordi det føltes litt "nytt". Nå har det nesten blitt litt tradisjon.

 

Anywho, GM-en spurte som vanlig om jeg hadde noen andre problemer jeg trengte hjelp med. Som regel besvarer de dette spørsmålet med "blablabla we cannot tell you anything about the game's mechanics blabla". Men han var visst en liten skøyer :)

6699507[/snapback]

 

kameraten min spurte om det samme, han fikk "Chuck Norris dies" til svar.

Lenke til kommentar
Hver gang jeg får svar på en petition (som er ganske ofte igrunn), så spør jeg bare på moro hva som skjer når The Unstoppable Force treffer The Immovable Object. Først var det morsomt fordi det føltes litt "nytt". Nå har det nesten blitt litt tradisjon.

 

Anywho, GM-en spurte som vanlig om jeg hadde noen andre problemer jeg trengte hjelp med. Som regel besvarer de dette spørsmålet med "blablabla we cannot tell you anything about the game's mechanics blabla". Men han var visst en liten skøyer :)

6699507[/snapback]

 

 

Etter denne måtte jo jeg også spør, da var svaret " you will hear the sound of one hand clapping"

:whistle:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Hm, noe sånt må jeg gjøre. :)

6700571[/snapback]

Ikke alle GM's er så morsom. :(

6701718[/snapback]

 

kan jeg være ening i: eks 1 i guild våres på onsdag når det lagga så sykt i Naxx.

er fra våres forum. satt på vt med han ta snuten kom

 

"Jag skrev tidigare i en ticket till blizz nåt i stil med "This lag is completely unacceptable. If you don't fix this I will soon kill myself."

 

Sen gick jag offline ett par timmar och lite senare på kvällen (för 10 min sen typ) ringde snuten. Då hade tydligen blizzard blivit oroliga och ringt polajsen som i sin tur ringer till mig och ser till så allt står rätt till osv. sen tvingar han mig (samtidigt som han hotar att skicka en patrull om jag inte gör det) att väcka fassan för att checka att det verkligen stämmer bla bla. Fassan blev rätt sne för han låg och sov, och dom sa tydligen till honom att om detta någonsin hände igen skulle jag få pröjsa stora summor"

6709509[/snapback]

 

 

Wow vs Rl :w00t:

Lenke til kommentar

Prøvde den "The Unstoppable Force" vs."The Immovable Object" spøken.

 

Svaret jeg fikk : "I dont think it will happen so much. Maybe a bit sound, but thats all. And please, stop sending tickets like this, you waiste the time that can be a good help for others" <.<

 

WTB SNILLE OG MORSOMME GM's!1!ELLEVE!OEN!1!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...