Jump to content
Sign in to follow this  
PSV

Save the Hamburgers!

Recommended Posts

Ofc den var funny :D Men jeg tror han tok den Space Knappen og trykket den noen par ganger :p Da går det ann og se ut som du er GM.

Men ikke misforstå meg, det er ikke bare og trykke space så blir du seende ut som GM :p

Eller er det fake ?? Er litt i tvil om det er fake nå :p

Edited by WoWftw

Har da hatt forskjellige hyggelige diskjusjoner med GM's på Earthen Ring også. De tar seg jo faktisk tid innimellom, så tviler på det er fake. Har dessverre ikke no screens.

Du liker og leke GM ser jeg  :whistle:

Den var jo fake som bare det da, herregud. Neste gang, gjør det LITT(!) realistisk iallefall  :thumbdown:

6696594[/snapback]

Det var ikke han som skrev den :roll:

Om den er fake eller ikke, så var den morsom syntes jeg. :)

Edited by Kanetheheatsink

Hver gang jeg får svar på en petition (som er ganske ofte igrunn), så spør jeg bare på moro hva som skjer når The Unstoppable Force treffer The Immovable Object. Først var det morsomt fordi det føltes litt "nytt". Nå har det nesten blitt litt tradisjon.

Anywho, GM-en spurte som vanlig om jeg hadde noen andre problemer jeg trengte hjelp med. Som regel besvarer de dette spørsmålet med "blablabla we cannot tell you anything about the game's mechanics blabla". Men han var visst en liten skøyer :)

post-34301-1155909436_thumb.jpg