PSV 941 Report post Posted August 17, 2006 hahahhaha.. en i guilden som laget, seriøst så bra.. :!: : http://aszune.xsa.ch/forum_posts.asp?TID=6225 Quote Share this post Link to post
greiven 90 Report post Posted August 17, 2006 Du liker og leke GM ser jeg Den var jo fake som bare det da, herregud. Neste gang, gjør det LITT(!) realistisk iallefall Quote Share this post Link to post
yuo are smart 2 Report post Posted August 17, 2006 Hahahaha! Så jævelig genialt Quote Share this post Link to post
John Keats 403 Report post Posted August 17, 2006 Synes den var bra jeg Quote Share this post Link to post
greiven 90 Report post Posted August 18, 2006 (edited) Ofc den var funny Men jeg tror han tok den Space Knappen og trykket den noen par ganger Da går det ann og se ut som du er GM. Men ikke misforstå meg, det er ikke bare og trykke space så blir du seende ut som GM Eller er det fake ?? Er litt i tvil om det er fake nå Edited August 18, 2006 by WoWftw Quote Share this post Link to post
Snorre123 0 Report post Posted August 18, 2006 Du liker og leke GM ser jeg Den var jo fake som bare det da, herregud. Neste gang, gjør det LITT(!) realistisk iallefall 6696594[/snapback] Oo? Quote Share this post Link to post
greiven 90 Report post Posted August 18, 2006 Jeg vet ikke om det er fake, som jeg sa i min siste tråd. Men litt tvilsomt at en GM skriver sånt Quote Share this post Link to post
zbegra 0 Report post Posted August 18, 2006 (edited) Det er ikke tvilsomt i det hele tatt. Ingen i Blizzard som nekter GM-ene å kjøre litt rollespill (er jo tross alt mmorpg). Har selv møtt flere GMs som har slått av en spøk. edit: flere eksempel: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post241220. Edited August 18, 2006 by zbegra Quote Share this post Link to post
greiven 90 Report post Posted August 18, 2006 Oohhh helvete hva fønni Quote Share this post Link to post
Killerquo 7 Report post Posted August 18, 2006 Har da hatt forskjellige hyggelige diskjusjoner med GM's på Earthen Ring også. De tar seg jo faktisk tid innimellom, så tviler på det er fake. Har dessverre ikke no screens. Quote Share this post Link to post
Kanetheheatsink 0 Report post Posted August 18, 2006 (edited) Du liker og leke GM ser jeg Den var jo fake som bare det da, herregud. Neste gang, gjør det LITT(!) realistisk iallefall 6696594[/snapback] Det var ikke han som skrev den Om den er fake eller ikke, så var den morsom syntes jeg. Edited August 18, 2006 by Kanetheheatsink Quote Share this post Link to post
Grievdus 199 Report post Posted August 18, 2006 sier det som alle andre sier jeg Genialt Quote Share this post Link to post
Loeve 12 Report post Posted August 18, 2006 Hver gang jeg får svar på en petition (som er ganske ofte igrunn), så spør jeg bare på moro hva som skjer når The Unstoppable Force treffer The Immovable Object. Først var det morsomt fordi det føltes litt "nytt". Nå har det nesten blitt litt tradisjon. Anywho, GM-en spurte som vanlig om jeg hadde noen andre problemer jeg trengte hjelp med. Som regel besvarer de dette spørsmålet med "blablabla we cannot tell you anything about the game's mechanics blabla". Men han var visst en liten skøyer Quote Share this post Link to post
Luchy 11 Report post Posted August 18, 2006 haha genialt Loeve, må si det var et veldig bra svar Quote Share this post Link to post
shizz kebab 6 Report post Posted August 18, 2006 Hm, noe sånt må jeg gjøre. Quote Share this post Link to post
Amon Amarth 0 Report post Posted August 18, 2006 Genialt, rett og slett Quote Share this post Link to post