brsseb Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Var litt skeptisk de første par minuttene. Det virker som om de kun hadde tatt Ceasar 3 og smelt på en litt lurverete men grei 3d-motor. Litt "knotete" å bygge ting, spesielt veier. Og jeg bommer hele tiden med husplassering slik at de kommer 0,5 meter fra veien, og må bygges på nytt. Men etter en halvtime,virker det som det fungerer greit. Er stor fan av Cesar 3-spill (det beste så langt må være Emperor: Rise of the Middle Kingdom!!). Jeg ble nå sittene en time, før Ceasar ble sur og sendte en hær for å knuse meg... . Btw, noen som fikk vannpumpesystemet til å fungere? Jeg plassete ut en pumpestasjon nede med vannet, men ingen ville jobbe der..Plasserte pumepstasjoner overalt, og sikret meg at det var ledige arbeidere nært nok, men fortsatt er det ikke noe vann å se...bug? Endret 19. august 2006 av brsseb Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Du må kanskje bygge sånn mur fra pumpen og bort til vannlageret før vannet kommer. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Åh.. Det som poppa opp i hodet mitt nå var: "Plebs are needed!" Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Ingen problem med å få pumpesystemet til å fungere her. Eg reknar med du: 1. ...hadde nok arbeidarar... (labour advisor vil fortelle deg dette) 2. ...ikkje "skrudde av" bygninga... og 3. ...kopla pumpehuset til eit reservoar ...ikkje sant? Kay Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Ehh..fant ut av det. Er vant til Emperor, der det kun er skille mellom arbeidere og overklasse (vanlige hus, og villaer). Glemte helt å bygge hus til de mellom-arbeiderne, de som jobber i skoler, vannsystem og religion. Klarte brettet nå Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Har et problem, får ikke installert. Kommer bare til License agreement. Har scrolla opp og ned snart 100 ganger, men får bare valgt " I do not accept". noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Har et problem, får ikke installert. Kommer bare til License agreement. Har scrolla opp og ned snart 100 ganger, men får bare valgt " I do not accept". noen som har vært borti det samme? 6706507[/snapback] du må "lese" hele agreement først, så kommer det andre alternativet frem Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Har et problem, får ikke installert. Kommer bare til License agreement. Har scrolla opp og ned snart 100 ganger, men får bare valgt " I do not accept". noen som har vært borti det samme? 6706507[/snapback] Trykk "End"-tasten eller page-down så du kommer HELT i bunnen. Da kommer du videre. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Klarer ikke å start spillet. Maskinen henger seg, og jeg få noen rare feilmeldinger. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Har et problem, får ikke installert. Kommer bare til License agreement. Har scrolla opp og ned snart 100 ganger, men får bare valgt " I do not accept". noen som har vært borti det samme? 6706507[/snapback] Trykk "End"-tasten eller page-down så du kommer HELT i bunnen. Da kommer du videre. 6711316[/snapback] nei, det funka ikke heller. uff, og jeg som ville herske over noen plebs Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Hmm, stor fan av Caesar 3, Pharaoh og Emperor her xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg