Gå til innhold

F.E.A.R. Combat er ute (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel dewt funka ikke. selv når spillet oppdaterte seg selv så klarte det å laste ned den ikke kompatible US versjonen av patchen.

 

*teste forslaget på forrige side*

 

edit: dette funka fett, takk for tipset :)

 

vel nå kom det et nytt problem...fikk beskjed om at den detekta emulator, plz deavtivate this. har stoppa deamon tools men det hjalp ikke, og vet ikke om noe annet som kan skape problemer.

 

faen å vanskelig det skal være å få starta et orginalt spill...den cracka versjonen jeg hadde før hadde aldri dette problemet...

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Samme problem idag ... :( Noen som kan hjelpe meg skaffe en CD key ?.. Har brukt hele gårsdagen på å laste ned dette spillet!.. Plis hjelp noen !:/

6856206[/snapback]

 

Har samme problem... :( Fyller inn all informasjon i skjemaet i del 1/3, så klikker jeg submit, men da bare fornyer siden seg og teksten jeg har skrevet i confirm mail boksen forsvinner... :( Har noen funnet en løsning på dette?? Har skikkelig lyst å få det til å virke. Har prøvd både hotmail, gmail og yahoo adresser...

Endret av Martin4
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
hva oppgir dere som fødseldato? dersom dere oppgir en alder under 18 år så kan det skape prolemer...

6862973[/snapback]

 

Oppgir en alder over 18...

 

Edit: Fikk det til :D Måtte få en kamerat til å registrere for meg

6864346[/snapback]

Står 17 på sidene til Sierra.

 

 

Klarte å laste ned 1.07 patchen for F.E.A.R., fordi jeg trodde man trengte den :p

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...