Gå til innhold

F.E.A.R. Combat er ute (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg hadde også det problemet simalarion, klikk på den blå skriften og se hva problemet er, hos med var det en fil som het kernel32.dll den flytta jeg bare ut til skrivebordet. nå sier jeg ikke at du bør fjerne alt av filer som forårsaker problemet men hvis det er samme filen hos deg bør det ikke være noe problem

 

:hmm: Takk for hjelp! men kernel32.dll er jo en system fil å skal jo helst ikke køddes med?

 

Men det ser ut til å være problemet mitt ja.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Edit 3: Kan det være fordi F.E.A.R multiplayer aldri slo skikkelig an at de gir det ut gratis nå?

 

Det er akkurat derfor. Spillet solgte veldig bra, men ikke på grunn av den ganske så bra multiplayer-delen. Det var faktisk singleplayer som tiltrakk seg folk. Derfor gir de nå ut FEAR Combat gratis. :)

 

EDIT: Kas86, sjekk spam-filteret ditt. Jeg fikk mailen med CD-key umiddelbart da jeg hadde registrert meg.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ja, unarmed er utrolig artig. Det er flere ganger jeg har entret et rom med to-tre stykker, så klarer jeg å skyte to til døde, og den tredje tar jeg ut med dropkick eller "skli-spark". Deilige saker. :D

 

FEAR er også rikt på veldig små, likevel veldig artige detaljer. Man kan for eksempel bruke lommelykt i multiplayer. Ikke så alt for hjelpsomt, men likevel artig å ha med. At man kan ta vekk våpenet og bare bruke fists er også veldig artig (selv om at dette også er ganske ubrukelig når man møter en fiende med rifle i en lang gang). En annen artig detalj, er at når man trykker på T eller Y, altså for å snakke, så legger karakteren din vekk våpenet, og står med hånda si intil øret, slik at man faktisk ser at han står og skriver. Veldig artige saker.

 

Vanlig TDM og DM er kaotisk og artig, men i lengden blir det lite taktisk, og etter hvert kjedelig. Det er faktisk litt underlig hvor mye mer taktisk spillestil folk får så snart det er SloMo-TDM. Når man plukker opp SloMo-"sprøyta", så er det veldig mange spillere som slutter seg til deg, og dekker deg til du får brukt SloMo'en. Det blir mye mer lagarbeid.

 

Dessuten likte jeg "Conquer All" modusen, som minner veldig mye om UT sin Domination-modus. CTF og Elimination er også tøft, men personlig liker jeg Conquer All og SloMo-TDM best. Veldig hektigsk, festlig og kaotisk spilling. :)

Lenke til kommentar

Å, gud! Dette her var utrolig gøy! Elsker Slow-motion Team Deathmatch! :D

 

Har hatt noen par artige hendelser:

 

En gang var da jeg stod å plaffa mot en fyr, så kasta han en granat. Jeg traff faktisk granaten i lufta, så den sprengte rett i trynet på han! :!:

 

En annen gang var da jeg spilte en bane der vi var i en slags bygning, så kunne du gå på deler av taket. Det var også et vindu litt lenger oppe der du kunne hoppe ut. Jeg hadde slow-motion-tingen, så jeg tok løpefart (hva annet? :p ) mot vinduet, aktiverte slow motion og tok "jump-kick" ut vinduet. Etter jeg hadde landa gikk jeg bak dekning, for så å løpe ut og skyte 3 fiender i trynet. :cool:

 

 

Jeg bare lurer; er det noen som har lyst til å opprette en Gamer.no-clan eller noe sånt? Jeg er i alle fall en aktiv spiller. :wee:

Lenke til kommentar
Den fila skapte kun problemer her, fuka opp FEAR og 3dsmax og jeg opplevde ingen problemer etter at jeg fjerna den, kun positive ting.

en ting som var litt irriterende er at den blir oppretta automatisk igjen etter hver reboot

6717869[/snapback]

 

Det er nok ikke kernel32 det er noe galt med, men noe som får kernel til å crashe....

 

Å slette den blir vel litt som å bytte bil fordi dekkene er tomme for luft, å finne ut hvor den egentlige feilen ligger kan nok spare deg for mange ustabilitetsproblemer i framtiden også... En plass å starte er vell å legge inn nye drivere for hardware som 3dkort/lydkort etc...

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg får ikke oppdatert fear med den nyeste patchen. jeg har ingen av de gamle (lenge sia jeg har spillt) og den global patchen er us og vil ikke installere seg.

 

siden jeg da ikke finner patch 1.00 til 1.06 UK utgave så har jeg et problem :(

 

kan noen hjelpe?

6773773[/snapback]

Prøv dette, funka for meg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...