Gå til innhold

sæddonorer, får de betalt?


Perra1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"En dansk sæddonor modtager 500 kroner for hver donation. Hidtil har det været muligt at få honoraret udbetalt som transportgodtgørelse, men det vil Skatteminister, Kristian Jensen (V), nu sætte en stopper for."

 

Hier.

 

I Danmark dog. Bruk Google, gutt. (Sæd+donor+honorar | eller noe i den duren)

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Så sæddonorer får betalt 500 kr for å ronke? :p Må vel være noen krav som stilles. Regner ikke med at hvem som helst kan bli det.

6689217[/snapback]

 

tenk om jeg hadde fått 500 kr hver gang jeg runka, hadde blitt mye penger det :innocent:

6689225[/snapback]

 

5000 om dagen:P er jo noe å leve av...hvertfall hvis man slipper skatt :thumbup:

Lenke til kommentar

http://www.cryos.dk/becomeadonor.asp?sprog...ic=donorpayment

 

Disse betaler deg vist mellom 100 og 600 danske kroner. Så dersom du har kvalitetssperm kan du tjene 600 danske per donasjon. Riktig nok må spermen gjennom en del sjekker så jeg tror egentlig ikke det er så veldig lukrativt arbeidsmarked å være sæddonor ettersom det tar lang tid før du kan få donere hos samme sædbank igjen!

Lenke til kommentar

Da jeg bodde i Sverige, gikk vi forbi en sædklinikk hver dag når vi skulle til bussen. Vurderte sterkt å stikke innom og spe på lønna litt, men så kom loven i Sverige om at når ungen er 18 år så kan de få vite hvem faren er. Ikke spes kult å ha familietreff med meg og 500 frø.

Lenke til kommentar
Perra1, heretter kjent som Ronkeskvetten... For 500 kroner skvetten er det bare å sette i gang å spise rå egg, rå fisk og hva som nå enn er bra for sædproduksjonen. Skal du ronke 10 ganger om dagen bør du kjøpe inn pallevis med spenol...

6689572[/snapback]

 

 

Morsomt at det er din første tanke. Jeg er faktisk ikke 18 år, så det er ikke et alternativ at jeg kan bli Ronkeskvetten enda.

Søkte litt på Google og der så jeg at man ikke fikk betalt, men ser jo ut som om folk har funnet andre sider her så det var jo bra at jeg ikke bare googlet da.

 

Men seriøst, grunnen til at jeg laget tråden var for at jeg leste for litt siden at noen mente at homofile hadde gale hensikter med sædgivning. De mente altså at homofile gjorde det for å spre sine egne gener, de var mindre opptatt av å hjelpe folk.

 

Men hva synes dere om at man gjør dette for penger da? I USA får man vel penger for å gi blod til og med(tror i hvert fall de fikk det før). Er det noen på forumet som har donert sæd?, skjønner godt hvis dere ikke vil svare hvis dere ikke er anonym her.

 

Vennlig hilsen en framtidig runkeskvett! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...