pettmark Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Hei Når folk ringer til meg kommer de etter kort tid til den standar netcom telefon svareren. Hvordan kan man fjerne denne eller gjøre tiden lengre før den kommer. Som opplysning har jeg er Se K800i med netcom ring kontant
genser Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Operatøren står for din telefonsvarer. Tråden er feilpostet og blir flyttet. Les følgende tråd om inndelingen av amobil-forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Flyttes
pettmark Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Ok, skal skjerpe meg Men husker før da jeg hadde telenor trykket jeg bare inn noen nummere så forsvant telefonsvareren
nahojdat Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Byttet nettopp til telenor kontant pga dette, gikk ikke å gjøre NOEN slike valg på telefonen med netcom..
Chevelle Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg ringte operatøren min og fikk dem til og fjerne telefonsvareren. Var gjort på ett øyeblikk mens jeg pratet med dem.
nahojdat Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg ringte operatøren min og fikk dem til og fjerne telefonsvareren. Var gjort på ett øyeblikk mens jeg pratet med dem. 6668555[/snapback] Slikt burde være unødvendig, jeg liker å ha kontroll på tingene selv
jimjames Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 går vel an å stille inn på telefonen at den ikke skal kobles over på telefonsvar og eventuelt tiden den skal kobles over på? mener jeg har sett noe sånn på telefon menyen
rag-fo Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Jada. Skal ikke påstå det. Men ordnes lett i telefoninnstillingene på alle tlf jeg har hatt i hvert fall.
Cowboystrekk Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Byttet nettopp til telenor kontant pga dette, gikk ikke å gjøre NOEN slike valg på telefonen med netcom.. 6668534[/snapback] Da har du sannelig sjekket dårlig: "Sletting av alle viderekoblinger ##002#send". (sakset fra netcom.no) Da blir personsvar fjernet, dette ville du fått svar på ved å kontakte netcom-kundeservice.
nahojdat Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Da har du sannelig sjekket dårlig: "Sletting av alle viderekoblinger ##002#send". (sakset fra netcom.no) Da blir personsvar fjernet, dette ville du fått svar på ved å kontakte netcom-kundeservice. 6690832[/snapback] Siste 2 telefonene med netcom kontant jeg har hatt virket ikke det, alt er sperret virker det som.. PS: det eneste den koden gjør er det samme som skjer om du velger det i meny..
Cowboystrekk Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Da har du sannelig sjekket dårlig: "Sletting av alle viderekoblinger ##002#send". (sakset fra netcom.no) Da blir personsvar fjernet, dette ville du fått svar på ved å kontakte netcom-kundeservice. 6690832[/snapback] Siste 2 telefonene med netcom kontant jeg har hatt virket ikke det, alt er sperret virker det som.. PS: det eneste den koden gjør er det samme som skjer om du velger det i meny.. 6690841[/snapback] Hos meg og 3 andre som har netcom (ikke kontant) fungerte det fint. Rart at det skal være annerledes på kontant...
Armani Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 1. Ring NetCom på nummer 05050 2.Vent til du får svar 3. Be dem fjerne telefon svarer. 1.2.3 Step
nahojdat Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Man skal ikke behøve å ringe hver gang det skal noe forandring til på telefonene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå