Propofol Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Vil dette gå? ..jeg mener at hvis jeg tar med en boks makrell i tomat i bagasjen, vil det da eksplodere av trykkforskjellen? Tar jeg sjangsen på det? Har en kompis som hadde en metallbeholder med olivenolje hjem fra utlandet. I boksen var det overtrykk, slik som i en makrellitomatboks, og olivenolje-beholderen eksploderte. Any ideas?
wewwen Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 (endret) Bare pakk den godt inn i poser. Edit: ha "på" ikke "vs". Trodde du skulle ødelegge et fly med makrel i tomat. Endret 13. august 2006 av ErikFN
glx-rider Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg har alltid med meg masse metallbokser med mat til norge når jeg er hjemme i spania, og har enda ikke opplevd at noe har eksplodert. Pleier å legge de i en pose og legge de inn sammen med klærne så de ikke skal bli ødelagt når bagasjelesserne kaster bagasjen inn i flyet.
akarno Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Masse masse makrell i tomat + fly = ny terror metode?
Stonemeister Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Masse masse makrell i tomat + fly = ny terror metode? 6666238[/snapback] Stabburet tjente millioner i går, de solgte 2,5 millioner bokser makrell i tomat til en viss lin Baden.
Even. Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Barberskummet mitt eksploderte i kofferten en gang. Har kun skjedd en gang, så sjansen er nok ikke stor
lceman™ Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Ta med seg flykræsj på fly? Er ikke det litt pessimistisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå