Gå til innhold

The Legend of Zelda Twilight Princess Tråden!


SupRnova

Anbefalte innlegg

Gleder meg veeldig til dette spillet! :) Har vært Zelda-fan helt siden det første spillet kom ut på Nintendo 64 :w00t: Men, begynner å bli kraftig forbanna på Nintendo nå.. Først skulle det komme sist Sommer, så sist Vinter dereter Sommeren 06.. og nå presterer dem å si at det skal komme ut like før jul! :dontgetit: Da vill det komme samtidig som "Wii" ;) Uansett, Kommer til å bli en kjempe spill opplevese! :p

Endret av ..SupRnova..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss du tenker slik:

 

Den som venter, venter sjelden forgjeves.

 

Tiden har blitt brukt til å sikre oss Zelda fans ( andre også seff.) den absolutt beste opplevelsen,som eg håper å kunne overgå Ocarina of Time. Neon som krever sitt, for sistnevnte er eit av de beste spillene g noengang har hatt æren av å eige.

 

Eg gleder meg sinnsykt til Det neste spillet i serien :)

Lenke til kommentar
Det kommer en DS verisjon også med tittelen

The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass

6663546[/snapback]

PH baserer seg på hendelsene etter Wind Waker etter hva jeg vet, så det er et helt annet spill, ingen versjon.

 

Men uansett, dette blir en storveis tittel. Har ventet for lenge på TP nå, spørsmålet som gjenstår er om det blir GC eller Wii. Frykter nemlig at kontrolleren kan finne på å bli trøblete, og sånt liker jeg dårlig.

Lenke til kommentar
Gleder meg veeldig til dette spillet! :)  Har vært Zelda-fan helt siden det første spillet kom ut på Nintendo 64 :w00t:  Men, begynner å bli kraftig forbanna på Nintendo nå.. Først skulle det komme sist Sommer, så sist Vinter dereter Sommeren 06.. og nå presterer dem å si at det skal komme ut like før jul! :dontgetit:  Da vill det komme samtidig som "Wii" ;)  Uansett, Kommer til å bli en kjempe spill opplevese! :p

6662923[/snapback]

 

Mener å huske å ha lest at det spillet kommer ut på denne generasjons Nintendo, rett før releasen av Wii, slik at den skulle gå ut med ett smell, eller noe slikt.. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Det første Legend of Zelda spillet kom på NES i 1986, men du mente sikkert det første Zelda spillet på 64 ;)

 

I følge nintendo.no kommer Twilight Princess på Wii og GameCube,

 

Gleder meg sjukt til spillet kommer, har selv de fleste spillene i serien på GameCube, har dog ikke testet alle spillene på GameBoy og DS.

 

JEg er som de fleste ganske irritert over at det aldri kommer noen HELT fast dato, og at datoen hele tiden blir endret, jeg forhåndsbestillte det på gamesmix.no, men har vist ikke fått det ennå :p

Lenke til kommentar
TP kommer på både GC og Wii. Det vil være bedre grafikk på Wii også.

6665295[/snapback]

Det vil ikke være noen forskjell på grafikken, utenom at Wii kan kjøre wide-screen.

 

Uansett... Gleder som en liten unge til både Twilight Princess(Skal kjøpe Wii versjonen) og Phantom Hourglass.

6665447[/snapback]

Vel. Nå er jeg ikke helt sikker på om GameCube har støtte for progressive bildteknikk. Hvis ikke vil GameCube-versjonen bare kunne kjøre 480i (interlaced som betyr et halvt bilde i sekunder), mens Wii versjonen kan kjøre 480p i widescreen (progressive, altså et helt bilde i sekundet).

 

Gleder meg forøvrig satans mye til dette spillet!

Lenke til kommentar
Hva kommer Wii til å koste når den kommer ut? Jeg skal ha TP på dagen og skal ha Wii viss det er den du får best grafikk med. Kommer det noe gamepad til Wii eller bare fjernkontrollen?

6665589[/snapback]

Nintendo har sakt at Wii ikke skal koste mer enn 250$. Det kommer en vanlig kontroll også, men den kan bare brukes til å spille virtual console spill, og det er ikke sikkert at den følger med.

Lenke til kommentar
TP kommer på både GC og Wii. Det vil være bedre grafikk på Wii også.

6665295[/snapback]

Det vil ikke være noen forskjell på grafikken, utenom at Wii kan kjøre wide-screen.

 

Uansett... Gleder som en liten unge til både Twilight Princess(Skal kjøpe Wii versjonen) og Phantom Hourglass.

6665447[/snapback]

 

Jeg mener jeg har lest av Wii verisjonen vil ha litt bedre grafikk. Skal sjekke det opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...