noka Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 (endret) Vet ikke om d er noen som kan hjelpe meg, men jeg tenkte å gå over fra Windows Media Player til Winamp. Jeg har sånne Stop, Play, Pause osv knapper på tastaturet som fungerte på Windows Media Player, men tydeligvis ikke på Winamp. De var ganske ok å bruke de knappene siden jeg slapp å klikke meg ut av det vinduet jeg holdt på med for å skifte sang. Er det noe jeg kan gjøre for å få brukt disse knappene på Winamp? Endret 12. august 2006 av noka
Torbjørn T. Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Eg veit ikkje om dei knappane kan brukast, men eit alternativ, om du ikkje køyrer mykje fullskjermsprogram, er å installere Title Bar Control.
sedsberg Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 På mine tastatur (2 stk. Logitech og et Biltema) må jeg installere driverne til tastaturet før tastene virker i Winamp. Ellers finnes det plugins til Winamp som gjør jobben hvis det alikevel ikke funker.
noka Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Hvordan tastatur har du? 6660412[/snapback] Har et hp tastatur
MrLee Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Sjekk her om du ikke finner en plugin som gjør at du kan binde mediaknappene til winamp. Men installer drivere for keyboard først, meget mulig det bare funker med drivere og
geir__hk Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 (endret) Slettes. Må lære meg å lese alt før jeg svarer Endret 12. august 2006 av geir__hk
noka Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Sjekk her om du ikke finner en plugin som gjør at du kan binde mediaknappene til winamp. Men installer drivere for keyboard først, meget mulig det bare funker med drivere og 6660799[/snapback] oki. Jeg er LITT grønn hær, men hva er en driver?
geir__hk Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 oki. Jeg er LITT grønn hær, men hva er en driver? 6660855[/snapback] En driver er et slags program som kjører i bakgrunnen for at en bestemt enhet skal virke i windows.
endrebjo Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Bare gå inn på 'Options' -> 'Preferences' -> 'Global hotkeys' og hak av på 'Enable'. Så bruker du Ctrl + Alt + Insert til Play Ctrl + Alt + Home til Pause Ctrl + Alt + PgUp til Forrige sang Ctrl + Alt + PgDn til neste sang Ctrl + Alt + Opp/ned for volum opp/ned osv... Fungerer like greit som knappene øverst på tastaturet bortsett fra at du må bruke to hender. (men hvorfor har du fått to hende kanskje?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå